En zoals gezegd: ik zou ook het stuurlint in celeste-kleur doen
Bianchi
Eén alternatief: een fietstruitje met voldoende diepe zakken! (want dat scheelt nogal)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Gedurfd - 't is weer eens wat anders, maar ik vind het zeker niet verkeerd! (al zou ik dan ook kiezen voor een bijpassend zadel: zwart-rood ipv zwart-celeste).
Je hebt er hoe dan ook een originele fiets mee!
Je hebt er hoe dan ook een originele fiets mee!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Dat valt wel mee, 2016 cataloque beschikbaarG.B. Lux Dream schreef:Helaas. Waarschijnlijk geen Bianchi meer voor mij. Infinito CV alleen nog maar in de mat zwart kleuren in compensatie aanbod als vervanger voor de Sempre Pro. Jammer.
http://www.bianchi.com/media/flippingbo ... index.html
- Wolfhound32
- Forum-lid
@arjenv, ik vind 'm wat rommelig ogen met die rode accenten. Ik was ook voor zwart naast het celeste gegaan.
Deleted_User
- Forum-lid
Ik had persoonlijk voor een frame zonder celeste gekozen....
- Sha Kokken
- Forum-lid
Mooie fiets! Leuk zo met die spatbordjes en kabels in kleur. Stuurlintje detoneert ook niet echt vind ik.
Is 'ie trouwens gebleekt of was het celeste vroeger wat lichter?
Is 'ie trouwens gebleekt of was het celeste vroeger wat lichter?
- Infinito GB
- Forum-lid
Het aanbod van Bianchi voor mijn garantiegeval bevatte voor de Infinito alleen de volgende modellen:JensNL schreef:Dat valt wel mee, 2016 cataloque beschikbaarG.B. Lux Dream schreef:Helaas. Waarschijnlijk geen Bianchi meer voor mij. Infinito CV alleen nog maar in de mat zwart kleuren in compensatie aanbod als vervanger voor de Sempre Pro. Jammer.
http://www.bianchi.com/media/flippingbo ... index.html

Voor de Sempre Pro mocht ik wel een 2016 model kiezen.:

Uiteindelijk moet ik mijn uitspraak over geen Bianchi even terugnemen. Om boekhoudkundige reden toch van het aanbod gebruik gemaakt en een Celeste Sempre Pro gekozen. Ik zou teveel geld inleveren bij de keuze voor de goedkopere Colnago AC-R. Nu rijden er wereldwijd genoeg probleemloze Sempre Pro's, waaronder niet heel lang geleden in de Pro Continental klasse. Ik ga er dus maar vanuit dat ik ook wel een goede fiets krijg.