Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 28 dec 2010 17:11

Zou je de volgende keer de foto even kunnen verkleinen?
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

e-reede
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 29 mar 2010 23:36

e-reede 28 dec 2010 17:25

gedaan:)
Love to my Sensa

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 28 dec 2010 17:39

[quote="Le Grimpeur"]@Timo 2.0: Een juweeltje en (voor zover ik dat op de foto kan zien) ook nog eens 100% Italiaans. 'Zo hoort het;)!'[/quote]
Ik heb een beetje moeten smokkelen: het stuur is uiteraard verre van Italiaans, de vork ook (maar daarbij vind ik dat ik een "vrijstelling" heb want bijvoorbeeld Gios gebruikt ook Mizuno vorken). Maar als ik die twee niet meetel is het rijtje fabrikanten dat vertegenwoordigd is in deze fiets eigenlijk opmerkelijk klein en 100 procent Italiaans...

1 Bianchi (Frame)
2 Selle Italia (zadel)
3 Vittoria (binnen- en buitenbanden)
4 Fizik (stuurlint)
5 Campagnolo (derailleurs, ketting, cassette, crankstel, remmen, Ergopowers, kabels, balhoofdstel, zadelpen, zadelpenklem, bidonhouders, kabelstoppers op de onderbuis, kabelgeleider onder de bracket, wielen, snelspanners)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 28 dec 2010 17:50

[quote="Timo 2.0"][quote="Le Grimpeur"]@Timo 2.0: Een juweeltje en (voor zover ik dat op de foto kan zien) ook nog eens 100% Italiaans. 'Zo hoort het;)!'[/quote]
Ik heb een beetje moeten smokkelen: het stuur is uiteraard verre van Italiaans, de vork ook (maar daarbij vind ik dat ik een "vrijstelling" heb want bijvoorbeeld Gios gebruikt ook Mizuno vorken)... [/quote]
Tsja, op het stuur en de vooorvork staat toch 'Bianchi', dus heb ik die voor het gemak maar even als 'Italiaans' bestempeld;). Maar ik heb vooral naar de èchte details (voor zover zichtbaar) gekeken, zoals het Record balhoofd en de Campa bidonhouders, pedalen, kabelstoppers etc. Nogmaals, prachtige fiets!
60 x Ventoux

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 28 dec 2010 17:54

Gios gebruikt momenteel ook louter Shimano, had je dus ook kunnen gebruiken ;). Zonder gekheid, deze fiets is een ode aan het merk (hoe het ooit was), kun je vd meeste Bianchis niet meer zeggen helaas.. Project naar mijn hart! Echt schitterend..

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 28 dec 2010 17:57

[quote="e-reede"]gedaan:)[/quote]

Fijne fiets! Veel plezier ermee
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 28 dec 2010 19:45

[quote="Le Grimpeur"]Tsja, op het stuur en de vooorvork staat toch 'Bianchi', dus heb ik die voor het gemak maar even als 'Italiaans' bestempeld;). Maar ik heb vooral naar de èchte details (voor zover zichtbaar) gekeken, zoals het Record balhoofd en de Campa bidonhouders, pedalen, kabelstoppers etc. Nogmaals, prachtige fiets!
[/quote]
Goed punt...en goed gezien...op de pedalen na: er hangen nog goedkope Wellgo dingetjes aan want ik twijfel nog hevig tussen Record pedalen kopen of doorzoeken naar Chorus pedalen ;)
[quote="DickyGiovanni"]Gios gebruikt momenteel ook louter Shimano, had je dus ook kunnen gebruiken ;). Zonder gekheid, deze fiets is een ode aan het merk (hoe het ooit was), kun je vd meeste Bianchis niet meer zeggen helaas.. Project naar mijn hart! Echt schitterend..[/quote]
Spijker op de kop, ik had de hele tijd een Gewiss Bianchi in gedachten maar dan in een moderner jasje...

Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 28 dec 2010 20:54

[quote="Timo 2.0"][quote="Le Grimpeur"]Tsja, op het stuur en de vooorvork staat toch 'Bianchi', dus heb ik die voor het gemak maar even als 'Italiaans' bestempeld;). Maar ik heb vooral naar de èchte details (voor zover zichtbaar) gekeken, zoals het Record balhoofd en de Campa bidonhouders, pedalen, kabelstoppers etc. Nogmaals, prachtige fiets!
[/quote]
Goed punt...en goed gezien...op de pedalen na: er hangen nog goedkope Wellgo dingetjes aan want ik twijfel nog hevig tussen Record pedalen kopen of doorzoeken naar Chorus pedalen ;)
[/quote]
Dus toch..., ik twijfelde een beetje voor wat de pedalen betreft (niet zo heel goed te zien op je foto), maar gezien de verdere afmontage gaf ik je het voordeel van de twijfel, dus... heb ik Campa's gezien:D!
60 x Ventoux

meerbiker
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 27 dec 2010 22:52

meerbiker 28 dec 2010 21:54

nog niet van mij, twijfel nog [img=http://img214.imageshack.us/img214/6025/dscf5744.jpg]

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 28 dec 2010 21:56

De huidige eigenaar heeft wel kijk op voetbal! :-)
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

ramniv
Forum-lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 24 dec 2010 00:42

ramniv 29 dec 2010 12:54

Sinds een aantal dagen mijn eerste racefiets:

Afbeelding

basko
Forum-lid
Berichten: 438
Lid geworden op: 05 mar 2009 08:28

basko 29 dec 2010 13:13

Sooooo, das niet mis voor een eerste racefiets!!! Veel plezier ervan!

Plaats reactie