ARC8 (eigen merknaam betabicycles)
Müsing Aviator
PART
Swett le Patron
Megamo Raise
Wie volgt?

Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!

Ik dacht precies hetzelfde.Spykerracing90 schreef: ↑11 mei 2020 11:44 Je kan zeggen wat je wilt, maar het is en blijft een mooi frame.
Of je door de marketing heen wilt lezen en welk naampje je er dan op wilt, dat is aan een ieder om te kiezen.
Als je ziet wat hij daar kost is dat toch ook nog net zoveel? Ga ik m niet voor halen hoor. Geen idee of je deze dus wel los kan kopen ergens. Prijzen zijn dus redelijk consistent tussen ver verschillende verkopers.ARC8 (eigen merknaam betabicycles)
Wut, zei iemand COFIDI9daniel1975 schreef: ↑11 mei 2020 11:50 Leuk frame om uit china te halen en zelf iets moois van te maken. Dan als merknaam COVID-19 lijkt mij wel toepasselijk voor een projectje![]()
Jaap heeft 1000% gelijk, dit frame is geen open-mold. Heb een jaar of 2 geleden, toen dit frame net uit was, wel eens aan BETA gevraagd of ze het frame ook aan particulieren wilden verkopen (ik was namelijk wel geinteresseerd). Het antwoord, je kan het kopen via ons 'eigen' merk Arc8. Later zijn daar o.a. Swett en alle andere genoemde merken bijgekomen, die het frame als partner ook uitbrengen.jsparie schreef: ↑11 mei 2020 12:55 Waar baseer je op dat Betabicycles de eigenaar/ontwerper is van het frame ?. Ben bang dat je er nu toch een beetje ingetrapt bent Jaap. Ze brengen het mooi. Als anderen dat zo doen zijn het boeven,
Wat is hier beter aan dan “een gewone” open mold in China kopen ?
Ze zijn ook partners van “Fons” Bikes. Of andersom. Need I say more.......