tour 2016
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oneens! Hij wist toen niet beter dan dat het nog vol koers was en is dus valsspelen.
Maar gelukkig zijn er geen truukjes nodig om hem te verslaan. Al weet je het nooit bij Movistar/Spanjaarden na de 2e rustdag....
Maar gelukkig zijn er geen truukjes nodig om hem te verslaan. Al weet je het nooit bij Movistar/Spanjaarden na de 2e rustdag....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Misschien moeten we daar ook maar blij mee zijn want als zij niks verzinnen is iedereen gelukkig met de plek waar hij nu staat. Dan krijgen wij een saaie derde week en tot en met de Pyreneeën was het ook al saai.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het blijft saai denk ik; Q kan het niet en Bauke gaat ook niet zomaae Vroem slopen. Beetje top 10 schermutselingen en hopelijk nog een mooie dag voor Tom.
Inderdaad, dit wordt bevestigd door de krant El Pais:afrit13 schreef:Ach, ik denk dat Quintana zich vastreed in de chaos en het wiel vastgreep om niet onderuit te gaan... maar dat is mijn interpretatie van 1'5 seconde beeldmateriaal.
En als al een minimaal voordeel had van dat 'hangen' dan had het toch geen invloed omdat de tijdsverschillen zijn genomen van voor de hele chaos en dus ook voor het hangen aan de motor.
“Nairo ha pagado eso. Ha pagado también el caos y el miedo del Ventoux, donde nos contó que una moto se le cruzó y le cerró en la derecha, y se tuvo que agarrar a la moto para no caerse, y dejarse llevar unos metros para poder salir del embudo”, dice Arrieta.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Blijft dit staan:arjan schreef:Inderdaad, dit wordt bevestigd door de krant El Pais:afrit13 schreef:Ach, ik denk dat Quintana zich vastreed in de chaos en het wiel vastgreep om niet onderuit te gaan... maar dat is mijn interpretatie van 1'5 seconde beeldmateriaal.
En als al een minimaal voordeel had van dat 'hangen' dan had het toch geen invloed omdat de tijdsverschillen zijn genomen van voor de hele chaos en dus ook voor het hangen aan de motor.
“Nairo ha pagado eso. Ha pagado también el caos y el miedo del Ventoux, donde nos contó que una moto se le cruzó y le cerró en la derecha, y se tuvo que agarrar a la moto para no caerse, y dejarse llevar unos metros para poder salir del embudo”, dice Arrieta.
daniel1975 schreef:Oneens! Hij wist toen niet beter dan dat het nog vol koers was en is dus valsspelen.
....
“Nairo ha pagado eso. Ha pagado también el caos y el miedo del Ventoux, donde nos contó que una moto se le cruzó y le cerró en la derecha, y se tuvo que agarrar a la moto para no caerse, y dejarse llevar unos metros para poder salir del embudo”, dice Arrieta.Nee_Nee schreef:Mijn Spaans is niet meer wat het geweest is. Help effe
Vrije vertaling:
Nairo heeft dit betaald. Betaalde ook de chaos en de angst van de Ventoux, waar hij ons vertelde dat een motor hem kruiste en hem rechts insloot, en hij moest zich vastgrijpen aan de motor om niet te vallen, en zich een paar meter mee te laten nemen om uit de trechter te komen, zei Arrieta.
+1.afrit13 schreef:Ach, ik denk dat Quintana zich vastreed in de chaos en het wiel vastgreep om niet onderuit te gaan... maar dat is mijn interpretatie van 1'5 seconde beeldmateriaal.
Dat zag je ook in de beelden op tv. Je ziet dat groepje Yates zich vastrijden. Eerst hadden we die beelden van Porte, Froome en Mollema die vallen ook niet. Je zag alleen groepje Yates dat allemaal moest stoppen. Quintana wilde niet uitklikken en pakt dus even die gele motor. Mollema rijdt hem in de tijdrit naar huis en hopelijk houdt hij vol.
Zomaar een vraag aan de kenners. Kiryienka werd vorig jaar wereldkampioen tijdrijden. Dan kun je er toch wel wat van zou je denken. Gisteren werd hij slechts 120e in de tijdrit. Dan rijd je toch een beetje voor lul in je tegenboogtruitje. Wat moet ik hiervan denken? Is hij gewoon niet in vorm, ik zie hem de hele Tour al niet. Spaart hij zich voor de komende dagen? Lag het tijdritparcours hem niet? Of heeft hij destijds hulp gehad van rare middelen of motortjes dat hij zomaar wereldkampioen werd 
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]
- de zwarten
- Forum-lid HC
Hoeveel tijd heeft Quintana gewonnen met 1 seconde rechthouden-om-niet-te-vallen aan de moto?
Het enige erge voor Mollema was dat Quintana op het einde in dezelfde tijd werd gezet als Yates.
Zij die hem hier van valsspelen betichten hebben duidelijk nog nooit gekoerst of worden gesponsord door Trek. Al de rest is praat voor de vaak en 'klein'. Net zoals het klein is om de neutralisatie van tijden voor Froome en Porte niet te steunen. Ze hadden alle drie (Mollema dus ook) zelfs nog 15 seconden extra moeten krijgen wegens die val, daar hadden ze bij Mollema zijn entourage beter wat meer energie in gestoken.
Het enige erge voor Mollema was dat Quintana op het einde in dezelfde tijd werd gezet als Yates.
Zij die hem hier van valsspelen betichten hebben duidelijk nog nooit gekoerst of worden gesponsord door Trek. Al de rest is praat voor de vaak en 'klein'. Net zoals het klein is om de neutralisatie van tijden voor Froome en Porte niet te steunen. Ze hadden alle drie (Mollema dus ook) zelfs nog 15 seconden extra moeten krijgen wegens die val, daar hadden ze bij Mollema zijn entourage beter wat meer energie in gestoken.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®