Wielrennen op tv
Weet iemand of ze op Belgie/NOS dit jaar in de weken voor de tour ook weer programma's/docu's uitzenden als warming-up? Vorig jaar waren er volgens mij 3 a 4 uitzendingen van "God in Frankrijk" op Belgie wat ik een heel leuk programma vond.
- robbebopper
- Forum-lid HC
José Been is beter op de hoogte dan de meeste van haar collega's als je het mij vraagt.
Gewoon een goede verslaggever!
-
ericpeters
- Forum-lid HC
De eerste zin kan ik niet tegenspreken maar daarmee vind ik het nog niet entertaining/boeiendrobbebopper schreef:José Been is beter op de hoogte dan de meeste van haar collega's als je het mij vraagt.

+1 Ze weet ontzettend veel en is een hele slimme dame, maar de manier van vertellen .....ericpeters schreef:De eerste zin kan ik niet tegenspreken maar daarmee vind ik het nog niet entertaining/boeiendrobbebopper schreef:José Been is beter op de hoogte dan de meeste van haar collega's als je het mij vraagt.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Tja, als je vooral geïnteresseerd bent in het aantal kinderen van Jens Voigt, of 10 x per uitzending "shut up legs" wilt horen, dan zal ze vast goed zijn. Maar als je inhoudelijk wilt weten wat er op dat moment koers gebeurt en vooral waarom, dan heb je niet zoveel aan haar.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Parate kennis heeft ze wel, maar ze slaat de plank toch regelmatig mis met opmerkingen over de renners of omstandigheden in het peleton waar Traksel dan nog tracht haar recht te zetten maar ze hem niet veel ruimte laat om die opmerking goed door te laten komen.robbebopper schreef:José Been is beter op de hoogte dan de meeste van haar collega's als je het mij vraagt.
Ik vind Traksel erg prettig in zijn commentaar. En hij weet ook veel van de ins en outs. Laat hem inderdaad maar wat meer aan het woord.
Ik vind de combi juist wel ok. Been durft wat sneller ergens wat van te zeggen terwijl Traksel soms net even te braaf is. Die vind het ook wat lastig of renners af te vallen merk je wel eens. Prima combi en beide prettige stem en beide vooral enthousiast zonder gelijk een operette op te voeren. Combi houden en laat zich dat maar ontwikkelen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, GG is dus nu ook bekeerd tot de Eurosport-kijkers? 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Halverwege de Giro trok ik het niet meer met die Belgen. Sinds half 70er jaren (volg koers op TV sinds zomer 69) trouw de Bels gevolgd. Kijk alleen naar NL als ik ergens anders ben.daniel1975 schreef:Zo, GG is dus nu ook bekeerd tot de Eurosport-kijkers?
Geef Traksel en Been maar lekker de tijd zich te ontwikkelen. Jong talent. Niet te veel sturen maar lekker hun gang laten gaan!
Daarnaast heb je Thijs Zonneveld en Michael Boogerd nog. Samen met .... kan niet op zijn naam komen. Is ook prima. Ik heb hem tegenwoordig altijd op Eurosport staan. De Belg is al genoeg over gezegd en Maarten Ducrot met zijn nieuwe wielrennen ......
Enige jammere is die reclame. Gelukkig doen ze het nu meer in het begin van de koers en niet in de finale.
Enige jammere is die reclame. Gelukkig doen ze het nu meer in het begin van de koers en niet in de finale.
Martijn Berkhout van Segcycling, die is vaak op Eurosport. Die vind ik goed om naar te luisteren, in vrijwel elke combinatie.
Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023) Cube Nuroad Race (2025)