Vandaag gezien...een korte broek
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Ik heb inmiddels ook al weer twee keer in kort gereden, toch wel weer lekker. maar... alleen 's middags. in de ochtend is het echt nog winterkoud!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Vanochtend 08.00u (07.00u oude tijd) weer een bikkel van een Noorman in een korte broek, terwijl ik net mijn buurman zijn autoruit heb zien krabben....brr
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
rob74 schreef:Ik heb vandaag meerdere korte broeken gezien. Zelfs met korte mouwen.
Hebben die mensen geen zenuwen in hun benen ofzo?
Heb vandaag 's middags tijdens een mtb wedstrijd ook in korte broek en korte mouwen gereden. (tijdens het inrijden wel gewoon in lang)
's morgens toen ik op de racefiets zat had ik iig wel beenstukken, armstukken en een bodywarmer aan.
A bad day on the bike is better than a good day at work.
Vandaag meerdere mensen in zowel korte broek als korte mouwtjes. Het was lekker weer, maar hier in Groningen gewoon koud. 7 a 8 graden vanmiddag.
Ik reed vandaag ook in korte broek met korte mouwtjes, hier wel ruim 15 graden, en open hemel, dus permanent in het zonnetje. Kwestie van al vroeg een kleurtje op te doen :p
"Het is een kwestie van perceptie: Als jij afdaalt terwijl ik klim, vlieg ik die berg op!"
Focus Cayo 3.0 2011
Focus Cayo 3.0 2011
Wel overschoenen maar geen beenstukken?
Zet dat jezelf niet aan het denken?
Het is gewoon echt niet goed, je kan beter binnen blijven en niet trainen, het trainingseffect is compleet verloren als je met blote benen gaat trainen
Zet dat jezelf niet aan het denken?
Het is gewoon echt niet goed, je kan beter binnen blijven en niet trainen, het trainingseffect is compleet verloren als je met blote benen gaat trainen
mijn Flickr
je lichaam moet gewoon teveel energie stoppen in het warm houden van de benen.
onder de 20 graden is de lucht te koud om met korte broek te fietsen.
Echter zie je direct wie wedstrijden rijd en wie niet, een korte broek zie je een wedstrijdrenner met dit weer niet dragen.
Enkel in wedstrijden is het warm genoeg voor een korte broek.
Maar ik ga niet herhalen wat ruim 30 pagina's lang keer op keer herhaald is.

onder de 20 graden is de lucht te koud om met korte broek te fietsen.
Echter zie je direct wie wedstrijden rijd en wie niet, een korte broek zie je een wedstrijdrenner met dit weer niet dragen.
Enkel in wedstrijden is het warm genoeg voor een korte broek.
Maar ik ga niet herhalen wat ruim 30 pagina's lang keer op keer herhaald is.

mijn Flickr