Spookrenner duikt op in Giro-peloton
-
campasuper
- Forum-lid
Ik vind het een superactie!
Vergelijkbaar met de man die ooit een keer als twaalfde man op de elftalfoto van Real in de Championsleague stond.
Vergelijkbaar met de man die ooit een keer als twaalfde man op de elftalfoto van Real in de Championsleague stond.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
dat was bij manchester united...
Wat een negatieve reacties allemaal zeg, ik heb het filmpje gezien en het interview bij die jongen thuis.
Denk je nu echt dat die renners dat erg vinden, wel nee die hebben er geen moeite mee het ligt natuurlijk ook aan de situatie als ie nu in de wegrijd en winnaar van zijn 1 ste plek houd.
Het zijn meestal de mensen erom heen die zich er druk om maken, en het gaat nergens om.
Het moet natuurlijk geen gewoonte worden, maar zon speciaal iemand mag dat van mij van harte doen het was nog een leuk gast ook.
Denk je nu echt dat die renners dat erg vinden, wel nee die hebben er geen moeite mee het ligt natuurlijk ook aan de situatie als ie nu in de wegrijd en winnaar van zijn 1 ste plek houd.
Het zijn meestal de mensen erom heen die zich er druk om maken, en het gaat nergens om.
Het moet natuurlijk geen gewoonte worden, maar zon speciaal iemand mag dat van mij van harte doen het was nog een leuk gast ook.
-
campasuper
- Forum-lid
Stokie schreef:dat was bij manchester united...
Ik ben ook een échte voetbalfan! :rolleye:
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
ik vindt dat je eerder de begeleiding van deze jongen moet aanrekenen voor deze actie dan de jongen zelf, zoals ik het begrijp heeft deze hem ook nog aangespoord om over te gaan tot deze actie.
als t geen pijn doet train je niet hard genoeg!!
Het was een eenmalige stunt in de achterhoede van het peleton .
Wetend wie het is kan ik dat wel waarderen.
De renners zelf hadden er overigens ook geen problemen mee volgens de reportage
Maar het kan natuurlijk geen terugkerende gewoonte worden.
Dan zal het op den duur irritatie op roepen.
In dat geval hoeven de renners alleen maar even gas te geven om het op te lossen.
Wetend wie het is kan ik dat wel waarderen.
De renners zelf hadden er overigens ook geen problemen mee volgens de reportage
Maar het kan natuurlijk geen terugkerende gewoonte worden.
Dan zal het op den duur irritatie op roepen.
In dat geval hoeven de renners alleen maar even gas te geven om het op te lossen.
Zij is ook tegen
rene1 schreef:Bij Man. Utd. foto wijkt die man in het zwart wel erg af van de rest. dat zal'm wel zijn.
Het is de man links op de foto - zie ander logo op de broek en zijn horloge. Die donkere man wijkt alleen iets af met zijn kleding kleur, voor de rest niet.
P.S ik vond het een leuke actie van Jonathan - en hij kan idd beter fietsen dan de meeste denken. BNN heeft wel eens met - Try before you Die - willen aansluiten bij de Tour de France vanuit een busje wat langst de route stond. Helaas voor de stuntelige presentator ging het niet goed door zijn gebrek aan snelheid en talent om het peleton bij te houden.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless