Sigma Sport Rox 11.1evo
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Aanvankelijk was de support echt goed, maar toen ik wat problemen had met mijn rox 12 kwam ik ook in Duitsland uit. Met antwoorden in de trant van "pech, je doet het er maar mee" niet letterlijk natuurlijk zo gezegd maar het was wel min of meer de strekking. Dat maakte onder andere dat ik niet meer voor een nieuwe Sigma Rox heb gekozen.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Zelfde hier. Mijn Rox 12 geeft gewoon de temperatuur 4 graden te laag aan. Dat is gewoon irritant helemaal als je onderweg bent met temperaturen rond het vriespunt. Nooit antwoord op gehad trouwens. Hetzelfde euvel had ik met de 11.1evo waarbij Sigma toen wel een softwareupdate heeft gedaan en de zaak was opgelost.
In het Sigma-forum op Rennrad-News komen dan andere gebruikers dat de temperatuur de gevoelstemperatuur weergeeft. Totale onzin natuurlijk want dat zou die in de zomer juist meer moeten aangeven. Daarnaast de opmerking dat het toch geen geeikte temperatuurmeter is. Nee, duh dat snap ik ook wel. Dan nog, als je de functie op zo'n apparaat zet, zorg dan dat het werkt. Dit is ook mijn laatste Sigma. Jammer wel, want de kaart op het scherm vind ik nog altijd een van de betere. Het gebruikersgemak ook trouwens.
In het Sigma-forum op Rennrad-News komen dan andere gebruikers dat de temperatuur de gevoelstemperatuur weergeeft. Totale onzin natuurlijk want dat zou die in de zomer juist meer moeten aangeven. Daarnaast de opmerking dat het toch geen geeikte temperatuurmeter is. Nee, duh dat snap ik ook wel. Dan nog, als je de functie op zo'n apparaat zet, zorg dan dat het werkt. Dit is ook mijn laatste Sigma. Jammer wel, want de kaart op het scherm vind ik nog altijd een van de betere. Het gebruikersgemak ook trouwens.
Ride bikes, not tanks!