Vrouwenwielrennen
Wat ik voor dit jaar mooi vind aan het TJV tenue, zijn de witte sokken ipv die zwarte. Las dat dit op voorspraak van van Aert en Tennissen is gebeurd.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat is inderdaad wel een mooie manier om geel en zwart te combineren. Misschien ook geholpen door de rode accenten... HEMA is toch ook hoofdzakelijk rood?
Maar ik ben het wel Havana eens dat het een lastige kleurcombinatie is om iets leuks mee te doen.
Maar ik ben het wel Havana eens dat het een lastige kleurcombinatie is om iets leuks mee te doen.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Leuk heb je weinig aan als de commentatoren op tv het moeilijk herkennen. + het leidt af van de sponsor namen.
De kracht van TJV shirt is de herkenbaarheid in het peloton. Ik snap dan ook niet dat er zoveel teams ongeveer dezelfde kleuren combi's (veel wit-zwart-rood) hebben waardoor ze moeilijker te identificeren zijn en dus ook minder genoemd worden. Als je het peloton ziet vanuit de lucht is TJV makkelijk te vinden, dat geldt voor heel veel andere teams niet. En krijgen ze snel meer aandacht.
Dat het shirt op zich niet mooi is is jammer maar verminderd de kracht van de boodschap nauwelijks.
De kracht van TJV shirt is de herkenbaarheid in het peloton. Ik snap dan ook niet dat er zoveel teams ongeveer dezelfde kleuren combi's (veel wit-zwart-rood) hebben waardoor ze moeilijker te identificeren zijn en dus ook minder genoemd worden. Als je het peloton ziet vanuit de lucht is TJV makkelijk te vinden, dat geldt voor heel veel andere teams niet. En krijgen ze snel meer aandacht.
Dat het shirt op zich niet mooi is is jammer maar verminderd de kracht van de boodschap nauwelijks.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mag canyon vrouwen mountainbiken ook in dit topic?
#ikvraagditvooreenvriend

#ikvraagditvooreenvriend
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Fietsshirtjes hebben als belangrijkste doel de sponsornamen in beeld te brengen.
Bij vrouwenwielrennen is dat echter veel minder belangrijk, omdat er nauwelijks iets wordt uitgezonden op TV.
Bij vrouwenwielrennen is dat echter veel minder belangrijk, omdat er nauwelijks iets wordt uitgezonden op TV.
Trek is toch een duidelijke achteruitgang imho. Oude shirtje was echt ontzettend mooi.