Precies dat, al heb ik het strand maar los gelaten. Binnen op de kickr zal hij het eerst voor gebruikt worden als ik het weer zo zie.
Campagnolo Ekar
- tornadotom
- Forum-lid
Vertrouwen is goed, controle is beter.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ik denk dat het wel werkt, zeker in ERG.
De ketting is gemaakt voor een NW voorblad en de cassette is niet NW, dus tenzij ze die smalle schakel echt heel smal hebben gemaakt verwacht ik geen probleem.
12speed eagle ketting werkt iig gewoon op 11speed road, niet dat het er iets mee te maken heeft maar toch
De ketting is gemaakt voor een NW voorblad en de cassette is niet NW, dus tenzij ze die smalle schakel echt heel smal hebben gemaakt verwacht ik geen probleem.
12speed eagle ketting werkt iig gewoon op 11speed road, niet dat het er iets mee te maken heeft maar toch
- tornadotom
- Forum-lid
In de periode dat ik buiten kan fietsen gebruik ik Zwift alleen om efficiënt korte trainingen te doen. Dan is ERG ideaal en hoef je niet te schakelen. De 'wedstrijdjes' in de winter kan ik ook met mijn racefiets op de Tacx doen.wasbeer2006 schreef: ↑06 apr 2023 15:42 Ik denk dat het wel werkt, zeker in ERG.
12speed eagle ketting werkt iig gewoon op 11speed road, niet dat het er iets mee te maken heeft maar toch![]()
Ekar is wel gewoon een prachtige groep om te zien, ondanks mechanisch.
Zo’n Chinese cassette past gewoon op 11 speed Shimano body.tornadotom schreef: ↑06 apr 2023 11:17Er is geen body voor de Kickr waar de 13spd op past. Vandaar dat ik me afvroeg of je met de ketting van een 13spd over een 11 of 12spd kransje kunt gaan.delsol schreef: ↑04 apr 2023 17:2813 speed Ali cassettetornadotom schreef: ↑04 apr 2023 14:56 Zou je met een 13 speed ketting kunnen rijden op een 11 speed cassette? Voor de Kickr is er nog geen 13-speed body verkrijgbaar. in de ERG mode zou je niet eens hoeven schakelen.![]()
- tornadotom
- Forum-lid
Echt? Dat is helemaal bijzonder!