Wel goed om te horen dat ze de bovenkant nog wat versmald hebben.
Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Werd dat door mensen van Tacx zelf aangegeven? Zou erg mooi zijn, want had 'm daardoor van mijn lijstje gehaald. Nog niet ergens anders gelezen. Is toch 1 van de minpunten die veel terugkomt.
Ja, ik merkte het direct toen ik er op zat (bij Mantel al eens de 'oudere' versie geprobeerd). Toen ik er naar vroeg bij de mensen van Tacx/Garmin, gaven ze aan dat het inderdaad aangepast is. Maar ze gaven ook aan dat als je echt dikke sprintersbenen hebt dan zal je er nog steeds net tegen aan komen. Mijn advies is dus om een aangepaste versie te testen.
Wat is je huidige lijst? Ik vond dat best lastig want andere smart bikes zijn nauwelijks tot niet te verkrijgen in NL;
Goed nieuws en een slimme aanpassing vanuit Tacx.Arko74 schreef: ↑11 mar 2020 18:38 Ja, ik merkte het direct toen ik er op zat (bij Mantel al eens de 'oudere' versie geprobeerd). Toen ik er naar vroeg bij de mensen van Tacx/Garmin, gaven ze aan dat het inderdaad aangepast is. Maar ze gaven ook aan dat als je echt dikke sprintersbenen hebt dan zal je er nog steeds net tegen aan komen. Mijn advies is dus om een aangepaste versie te testen.
Gezien de leveringsproblemen en andere kinderziektes stap ik volgend binnenseizoen pas over. Wahoo Bike staat bij mij op 1 vanwege de goede verhalen over het schakelen en de ingebouwde climb. Fiets bijna altijd in sim mode en dat lijkt mij een leuke toevoeging. Lijkt ook iets meer mee te bewegen.
Ja dat heb ik gelezen, de Stagesbike was ook een vervanger voor de Tacx op mijn lijstje. Wil ze sowieso eerst testen voor ik er 1 koop. Ook het voordeel om te wachten tot oktober van dit jaar, dan zijn er wellicht zoals bij Tacx aanpassingen gedaan.
Ik zal mijn prille ervaring vast geven (pas 1 rit op Zwift en RGT Cycling gedaan).