Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Bike Motion 2018

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 05 mar 2018 13:01

De echte liefhebbers hebben alle spullen al gezien op de beurzen welke wel op het juiste moment worden gehouden.
Mijn idee is dat ze de beurs mede naar dit moment hebben getrokken om deze samen te kunnen voegen met die fiets en wandel beurs. Zo is er maar een organisatie moment voor alles wat er op het gebied van fietsen getoond wenst te worden.
Toch vind ik het jammer dat ik niet heen kon, bleef alle jaren een leuk uitje. En hoewel ik alle nieuwtjes ook allang in de lectuur of internet heb kunnen zien, blijft het leuk om dat ook in het echt even te aanschouwen.

vincent75
Forum-lid

Gebruikersavatar vincent75 05 mar 2018 13:13

Het is toch gewoon de tendens dat de meeste beurzen minder worden. Informatie komt "tegenwoordig" via allerlei andere kanalen binnen, nieuwtjes worden nagenoeg niet meer op een beurs gepresenteerd. Als ik kijk naar industriële vakbeurzen is dit ook al jaren het geval.
De Bikemotion is voor mij gewoon een dagje uit met hobbyidioten en er een leuk dagje van maken met een hapje en drankje. Beetje ouwehoeren tussen fietsspulletjes is dan mooi meegenomen.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!

nielsh
Forum-lid

nielsh 06 mar 2018 07:43

vincent75 schreef: 05 mar 2018 13:13 Het is toch gewoon de tendens dat de meeste beurzen minder worden. Informatie komt "tegenwoordig" via allerlei andere kanalen binnen, nieuwtjes worden nagenoeg niet meer op een beurs gepresenteerd. Als ik kijk naar industriële vakbeurzen is dit ook al jaren het geval.
De Bikemotion is voor mij gewoon een dagje uit met hobbyidioten en er een leuk dagje van maken met een hapje en drankje. Beetje ouwehoeren tussen fietsspulletjes is dan mooi meegenomen.
Precies dat. Je doet eens wat anders met je fietsmaten dan fietsen....
Gek van de weg, de MTB en het gravel

Plaats reactie