Nederland - Brazilië
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met die belachelijke trap vol op de hamstring van Robben heeft Brazilie zich sowiso gedisqualificeerd. Wat een minne actie was dat.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
eelcoz
Natuurlijk ben ik niet echt voor Duitsland, maar een beetje provoceren kan geen kwaad toch? Ik vind het leuk als Nederland wint, maar het boeit me ook niet zoveel als ze verliezen. Ik vind Duitsland in het algemeen een erg aangenaam land en heb veel respect voor hun voetbalprestaties (gezien het feit dat bij ieder toernooi het weer een heel gemiddeld elftal lijkt wat uiteindelijk heel ver komt). Vroeger keek ik heel veel voetbal, maar dat is de afgelopen jaren langzaam afgenomen. Zondagavond Studio Sport kijk ik nagenoeg nooit meer en op dit WK heb ik hoogstens 3 wedstrijden in z'n geheel gezien.
Daarnaast stoor ik me op de een of andere manier ook aan het feit (hoe kinderachtig misschien ook) dat je ineens door mensen die nauwelijks de spelregels kennen en normaal gesproken helemaal geen voetbal kijken, wordt aangesproken over de opstelling van Oranje of iets dergelijks. Typisch van die mensen die met alle winden meewaaien: Tijdens het WK houden ze ineens van voetbal, een jaar of tien geleden wisten ze alles van darts en mocht Gesink ooit op het punt staan de Tour te winnen zullen het waarschijnlijk grote 'wielerliefhebbers' worden. Ik kan er niets aan doen, heb gewoon niet zoveel met die nationale gekte.
Daarnaast stoor ik me op de een of andere manier ook aan het feit (hoe kinderachtig misschien ook) dat je ineens door mensen die nauwelijks de spelregels kennen en normaal gesproken helemaal geen voetbal kijken, wordt aangesproken over de opstelling van Oranje of iets dergelijks. Typisch van die mensen die met alle winden meewaaien: Tijdens het WK houden ze ineens van voetbal, een jaar of tien geleden wisten ze alles van darts en mocht Gesink ooit op het punt staan de Tour te winnen zullen het waarschijnlijk grote 'wielerliefhebbers' worden. Ik kan er niets aan doen, heb gewoon niet zoveel met die nationale gekte.
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Daniel1975"]Met die belachelijke trap vol op de hamstring van Robben heeft Brazilie zich sowiso gedisqualificeerd. Wat een minne actie was dat.[/quote]
vond die slaande beweging van KaKa ook niet kunnen, meneer de sterspeler was erg gefrustreerd leek me.
moet overigens ook zeggen dat Robben ook niet altijd netjes bezig was met zijn aanstelacties, tsjonge jonge het lijkt wel een Portugees ( of erger nog, een Suarez!!)
En de scheids hadden we ook niet echt tegen ( van Bommel en opzettelijke onnodige handsbal van Sneijder bij de middellijn)
vond die slaande beweging van KaKa ook niet kunnen, meneer de sterspeler was erg gefrustreerd leek me.
moet overigens ook zeggen dat Robben ook niet altijd netjes bezig was met zijn aanstelacties, tsjonge jonge het lijkt wel een Portugees ( of erger nog, een Suarez!!)
En de scheids hadden we ook niet echt tegen ( van Bommel en opzettelijke onnodige handsbal van Sneijder bij de middellijn)
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="SuperGrover1"]( of erger nog, een Suarez!!)[/quote]
Wat die gisteren deed was te schandalig voor woorden.
Een zekere goal met de hand uit het doel plukken. Ter erg voor woorden dat die Ghanees zijn zenuwen niet onder controle had en miste.
Ik snap niet dat er nog iemand met die klootzak wil spelen.
Wat die gisteren deed was te schandalig voor woorden.
Een zekere goal met de hand uit het doel plukken. Ter erg voor woorden dat die Ghanees zijn zenuwen niet onder controle had en miste.
Ik snap niet dat er nog iemand met die klootzak wil spelen.
Dat hij die bal uit het doel sloeg was VOLKOMEN begrijpelijk. Laat je hem door dan is het einde wedstrijd, rood en een strafschop betekent een minieme kans...en die werd gegrepen. Of zijn er nog mensen die denken dat voetbal een eerlijke sport is?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het belachelijk.
De straf op zoiets is te laag; dit is 100% spelbederf en bewust de boel verzieken.
Feitelijk hoort op zo'n bewuste actie een disqualificatie van de ploeg te volgen.
Florencio kan de Tour op zijn buik schrijven na het gebruik van een onschuldig zalfje op zijn kont; ziet iemand nog de logica in strafmaten?
De straf op zoiets is te laag; dit is 100% spelbederf en bewust de boel verzieken.
Feitelijk hoort op zo'n bewuste actie een disqualificatie van de ploeg te volgen.
Florencio kan de Tour op zijn buik schrijven na het gebruik van een onschuldig zalfje op zijn kont; ziet iemand nog de logica in strafmaten?
-
edwardisaac
- Forum-lid
Denk dat iedereen hetzelfde als Suarez had gedaan, als ie het niet deed lagen ze er direct uit, als ie het wel deed was er een kans, en die kans hebben ze verzilverd;)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus vals spel rendeert weer eens....bah bah bah
Als ik Uruguayaan zou zijn, was ik trots op Suarez. Wat een briljante actie was dat. Hij redde zijn team en verdient een standbeeld. Lelijk JA; Functioneel JA. Suarez werd maximaal gestraft en aanvaardde zijn straf. Dat Ghana het niet kan afmaken is hun zwakte. Niet die van Suarez.
Als Sneijder in de 90ste minuut (finale Ned-Dui; stand 2-0) eenzelfde actie uithaalt , krijgt hij ook een standdbeeld. Het gaat in sport om WINNEN en om niets anders. Als het niet mooi kan, dan maar lelijk.
Als Sneijder in de 90ste minuut (finale Ned-Dui; stand 2-0) eenzelfde actie uithaalt , krijgt hij ook een standdbeeld. Het gaat in sport om WINNEN en om niets anders. Als het niet mooi kan, dan maar lelijk.
Live fast; die young. mijn blog