Ik hoef er niet met 180 doorheen, maar eerst dat gekloot met die chicane bij de grens. Dan 93 keer van 70 naar 100, naar 120 en weer terug, dan de gothard en dan weer die chicane bij como.Quarantanove schreef: ↑22 jul 2017 10:40Dat is juist een positief aspect van dat land. Ik neem aan dat je bedoelt daze niet mals zijn met als je gepakt wordt als je te hard rijdt? Traden ze hier maar net zo op. Zou een reductie betekenen in het aantal verkeersdoden.wasbeer2006 schreef: ↑22 jul 2017 00:00 Ik vind het hele zwitserland een drama, wat een k land om te rijden en ze kunnen er daar ook nooit zo om lachen als je watvharder rijd.
120 is prima, op sommige stukken wat zachter, maar elke paar kilometer man man man. ik rijd liever veel harder, maar dat is voor de meeste niet zo,n goed plan, dus daar hoor je mij niet over.
Dode vallen er over het algemeen niet zoveel op snelwegen, meer op provinciale wegen. Snelheid is tegenwoordig echt wel het laatste probleem op de weg. De smartphones, alcohol, linksrijden moeten ze eens iets aan doen, maarja dat kost geld, lekker makkelijk met je flist autootje aan de kant levert geld op.