Alles over vakanties op én met de fiets

Rothaus Riderman 2016

raven14
Forum-lid

Gebruikersavatar raven14 28 sep 2016 10:07

Yep! De Rapha boy (allee, oude man)
Afbeelding

gerundium
Forum-lid

gerundium 28 sep 2016 15:57

Dit klinkt als een heel mooi evenement! Leuke verslagen ook om te lezen. neem deze mee in mijn overweging voor volgend seizoen.

Herman_N
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 28 sep 2016 21:21

matthiav schreef:Een goede cooldown lijkt me zeer belangrijk om de afvalstoffen uit de benen te krijgen. Daar zit natuurlijk ook een groot deel training bij: het lichaam dat het gewoon is meerdere dagen op rij te fietsen en afvalstoffen te verwerken. Stretchen doe ik ook vaak voor en na, maar of dat nu een verschil maakt kan ik niet zeggen. En Herman, ik drink inderdaad een recovery shake na de wedstrijd maar een biertje nu en dan laat ik zeker niet links staan ;) het plezier voor en na met de fietsvrienden blijft essentieel en waarom we het zo graag doen :)
Een cooldown helpt wellicht, maar ik denk maar zo in de tijd van Zoetemelk bestond dat niet eens. Ik bedoel, het helpt wellicht voor een betere prestatie. Het is mi niet per se noodzakelijk. Joop zei altijd "de Tour win je in bed" en zo is het.
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]

oehT
Forum-lid

oehT 28 sep 2016 22:19

Joop heeft natuurlijk gelijk. Wellicht had hij wel beter wat meer rust kunnen pakken in de bedstee. Gezien het aantal tweede plekken heeft hij ten bedde geleerd wanneer hij aan de streep mocht komen.

Herman_N
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 28 sep 2016 23:00

Het is algemeen bekend dat niemand zo goed kon rusten als Joop.
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]

oehT
Forum-lid

oehT 28 sep 2016 23:32

Is ook zo. Maar vertel, hoe is het in Zwitserland?? Was dit nu een spontane actie, of leefde het idee al in het hoofd voor vertrek naar het Zwarte Woud?

Plaats reactie