Bikemotion 2016
Als vaatdoekeigenaar verheug ik mij zeer op Time!
-
rene-canyon
- Forum-lid
Vandaag ook geweest.Was behoorlijk druk.Ik vond de Parlee Z-Zero met Sram Red de topper van Bike Motion.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik denk dat ze die in Japan nog in elkaar aan het zetten zijn 
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die DA crank is in het echt net zo lelijk als online. Shifters en remmen zijn er duidelijk op vooruit gegaan imho.guerciotti schreef:De nieuwe DA 9100 Di2 heb ik bij Shimano gisteren ook niet gezien.
Sram red22 mooie crank. Waarom sram echter niet een paar fietsen op een tacx neer heeft gezet met de etap snap ik niet. Nu alleen een simpel speelsetje.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
9100 mechanisch heb ik juist nog gezien bij CC53x11. De crank is een absoluut gedrocht, de futuristische MTB AD vind ik ook geen succes en de rest is OK.
daniel1975 schreef:Die DA crank is in het echt net zo lelijk als online. Shifters en remmen zijn er duidelijk op vooruit gegaan imho.guerciotti schreef:De nieuwe DA 9100 Di2 heb ik bij Shimano gisteren ook niet gezien.
Sram red22 mooie crank. Waarom sram echter niet een paar fietsen op een tacx neer heeft gezet met de etap snap ik niet. Nu alleen een simpel speelsetje.
Was een frut etap opstelling.
Schakelde wel oke trouwens.
Vlgs die standboy kun je niet combineren met Shimano 9000.
Een complete Red groep kost dan 2500 euri.
Bij Salden staat nu een kit voor 1390.
Salden stuurde me gisteren ook allemaal "aanbiedingen". Zat werkelijk niets bij dat elders niet goedkoper is.
Fabrikanten roepen bij alles dat 't niet te combineren valt. Zou ik ook roepen.
Fabrikanten roepen bij alles dat 't niet te combineren valt. Zou ik ook roepen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb vorige week op die demo-parlee met Force22 mijn eigen Shamals met chorus 12-25 gestoken, en hoefde zelfs de derrie niet te finetunen.havana schreef: Fabrikanten roepen bij alles dat 't niet te combineren valt. Zou ik ook roepen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!