continental grandprix 4000S2
- thestudent
- Forum-lid HC
De prijzen zijn te hoog. Ik denk dat er veel zijn die gewoon lekker wat anders gaan proberen.
En het is allemaal geneuzel in de marge. Het is bijna allemaal hetzelfde. Een pro4 een fortezza of een 4000s maakt allemaal maar weinig uit. Een vittoria, challenge of een veloflex daarentegen. Maar ja daar maak je weer niet genoeg kilometers op.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Wolfhound32
- Forum-lid
Nee, die is me idd ontgaan. Maar €29,50 lijkt er in elke geval heel wat meer op.brekson schreef:Mijn post niet gelezen boven de jouwe ?Wolfhound32 schreef:Bij mijn LBS volop aanwezig. €44,95. Wat een belachelijke prijzen voor een band. Of hoef je met deze fietsband zelf niet meer te trappen of zo?
Of koop je nooit via internet
Leuk dat je over de vittoria begint, maar vind jij deze beter dan de 4000s qua rijeigenschappen?thestudent schreef:De prijzen zijn te hoog. Ik denk dat er veel zijn die gewoon lekker wat anders gaan proberen.En het is allemaal geneuzel in de marge. Het is bijna allemaal hetzelfde. Een pro4 een fortezza of een 4000s maakt allemaal maar weinig uit. Een vittoria, challenge of een veloflex daarentegen. Maar ja daar maak je weer niet genoeg kilometers op.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
- thestudent
- Forum-lid HC
Een vittoria evo sc met latex binnenbandjes rijdt beter dan een 4000s. Maar ze zijn jammer genoeg niet echt lekbestendig en qua kilometers is het al helemaal een drama. Echt alleen voor de wedstrijden en het mooie zomerweer. Ik koop meestal wat er net op het moment in een aanbieding is. 4000s, Ultremo, Fortezza maakt me allemaal weinig uit. Zo lang er maar geen rubinos onder zitten
Volgende keer wil ik toch eens de pro4 proberen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zo doe ik het ook.thestudent schreef:Een vittoria evo sc met latex binnenbandjes rijdt beter dan een 4000s. Maar ze zijn jammer genoeg niet echt lekbestendig en qua kilometers is het al helemaal een drama. Echt alleen voor de wedstrijden en het mooie zomerweer. Ik koop meestal wat er net op het moment in een aanbieding is. 4000s, Ultremo, Fortezza maakt me allemaal weinig uit. Zo lang er maar geen rubinos onder zittenVolgende keer wil ik toch eens de pro4 proberen.
Ik koop bandjes als ze in de "sale" staan.
Heb nu 5 paar in mijn kast liggen
- Vredestein Fortezza Tri Comp (17,95 Euro/stuk)
- Michelin Pro Race 4 (24,95 Euro/stuk)
- Continental Grand Prix 4000S (22,50 Euro/stuk)
Eerlijk gezegd zijn al deze bandjes gewoon goed. het enen slijt wat rapper dan het andere maar verder geen problemen mee.
Als ik thuiskom kijk ik wel mijn bandjes na op inkervingen of andere beschadigingen en vervang ze redelijk snel.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik snap dit gezeur over de prijs niet. De adviesprijs van een GP4000S is echt geen €30, maar al meer dan €40.
Ik kan die online shops geen ongelijk geven die proberen een slaatje te slaan uit de early adaptors die een buitenband gaan pre-orderen.
Ik kan die online shops geen ongelijk geven die proberen een slaatje te slaan uit de early adaptors die een buitenband gaan pre-orderen.
Heb nu een paar honderd km gereden met deze bandjes op mijn winterfietsje
Eerste indruk is top , MAAR ik moet vertellen dat het de eerste keer is dat ik met 25mm rijd.
Ik heb de indruk dat de slijtvastheid is toegenomen, is me op de beurs zo verteld, maar wordt nergens verder vermeld. Kan ook tussen de oren zitten
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen , maar ik heb nog steeds zo'n haardun velletje op het midden van het loopvlak hangen.Het nieuwe gaat er gewoon niet af.
Ik merk ook, en dat zal typisch 25mm zijn, dat ik precis op ballonnetjes rijd. Zeer comfy
Eerste indruk is top , MAAR ik moet vertellen dat het de eerste keer is dat ik met 25mm rijd.
Ik heb de indruk dat de slijtvastheid is toegenomen, is me op de beurs zo verteld, maar wordt nergens verder vermeld. Kan ook tussen de oren zitten
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen , maar ik heb nog steeds zo'n haardun velletje op het midden van het loopvlak hangen.Het nieuwe gaat er gewoon niet af.
Ik merk ook, en dat zal typisch 25mm zijn, dat ik precis op ballonnetjes rijd. Zeer comfy
Sworks Venge