Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
DeletedUser02
04 apr 2016 13:39
havana schreef:Dat klopt inderdaad, maar je kunt ze doorgaans wel iets voordeliger krijgen dan 150 piek. Ik heb er al eens eentje voor 110 gekocht en eentje voor (ik meen) 125. Beide bij Salden. Die laatste was echt een topdeal, want ik kreeg er ook nog twee Schwalbe One's bij + een dosis sportvoeding.
Overigens vind ik de NeoPro echt beter zitten dan de Uno en hij is (naar mijn mening) ook nog eens veel mooier.
Ik heb 3 broeken waarvan 1 Assos Uno. Voor de ritjes van 50km maakt het me weinig uit welke ik draag, maar voor 70km + merk ik een duidelijk verschil. Toen ik het bericht las dat de Uno niet langer geproduceerd wordt had ik direct een goed excuus om er snel nog 1 bij te bestellen

.
De rode en witte zijn er nog en kosten nu €76.50 incl. bij Hopmans in de sale (volgens mij zijn er alleen nog maar grote maten). De vorige had ik €100,- voor betaald bij Salden dus dit is een koopje! €150 gaat me echt te ver voor een (instapmodel) fietsbroek en is ook niet nodig.
Edit: €125 met 2 bandjes en wat repen is helemaal een topdeal natuurlijk!
Laatst gewijzigd door
DeletedUser02 op 04 apr 2016 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
havana
- Forum-lid HC
havana
04 apr 2016 13:43
Het was wel iets duurder dan dat hoor, ik meen dat ik omgerekend iets van 80 euro betaalde voor de broek alleen.
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
DeletedUser02
05 apr 2016 15:14
Om even terug te gaan naar het topic, hoe herken ik een nep Assos shirt als ik nog nooit eerder een echte gezien heb? Ik zou graag nog eens een bijpassend shirt willen en Marktplaats staat er vol mee. Ook nieuw met kaartjes en als origineel staan ze wel aangeboden voor prijzen ver boven de fakes maar ruim onder de retail prijs (MP €75 Salden €99).
Weet iemand 2/3 herkenningspunten waar ik extra op zou kunnen letten als ik een shirt ga bekijken?
-
kooijtje2
- Forum-lid
kooijtje2
05 apr 2016 15:56
ypuh schreef:Om even terug te gaan naar het topic, hoe herken ik een nep Assos shirt als ik nog nooit eerder een echte gezien heb? Ik zou graag nog eens een bijpassend shirt willen en Marktplaats staat er vol mee. Ook nieuw met kaartjes en als origineel staan ze wel aangeboden voor prijzen ver boven de fakes maar ruim onder de retail prijs (MP €75 Salden €99).
Weet iemand 2/3 herkenningspunten waar ik extra op zou kunnen letten als ik een shirt ga bekijken?
op de 1e pagina van dit topic staat wat uitgelegd . Mogelijk kan je daar wat mee
-
Wiliertoerist
- Forum-lid
Wiliertoerist
05 apr 2016 21:19
Of je koopt ze op een vertrouwde plek, zoals op dit forum.
Ik zet er hier binnenkort 3 te koop, zodra ik even foto's heb kunnen maken.

-
Douglas
- Forum-lid
Douglas
05 apr 2016 21:27
ypuh schreef:Om even terug te gaan naar het topic, hoe herken ik een nep Assos shirt als ik nog nooit eerder een echte gezien heb? Ik zou graag nog eens een bijpassend shirt willen en Marktplaats staat er vol mee. Ook nieuw met kaartjes en als origineel staan ze wel aangeboden voor prijzen ver boven de fakes maar ruim onder de retail prijs (MP €75 Salden €99).
Zie de site van assos
http://www.assos.com/customer-service/fakes
Geven ze zelf tips en je kunt dealers zoeken. Lijkt me verstandig om te kopen bij een dealer. Bij alle andere verkooppunten loop je dan een risico.
Ik zie veel fakes op marktplaats. Ook van Rapha is er veel nep materiaal te koop en marktplaats doet daar niets aan. Meest opvallende kenmerk is toch de prijs. Meestal te goedkoop om waar te zijn.
o'7o
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
DeletedUser02
05 apr 2016 21:41
Toen ik aangaf dat ik het wel op wou halen (ca. 30 km verderop) kwam de verkoper met een slap excuus dat zijn buren niet hoeven te weten wat er bij hem in de koelkast staat (???). Ook achteraf betalen was geen optie uiteraard. Tezamen met dat hij nog maar 4 maanden op MP zit, nergens zijn eigen naam noemt en geen telefoonnummer, lijkt het verhaal wel duidelijk. De enige reden dat ik interesse had was omdat het in de buurt was en om een nieuw shirt in de juiste maat en kleur tegen een eerlijke prijs.
Bij Salden is het shirt voor €99 in de sale. Toch maar een keer over nadenken om voor die laatste €25 dan toch maar voor zekerheid te kiezen.
@Douglas, de meeste 'fakes' worden ook duidelijk als replica verkocht. Daar heb ik niet zoveel moeite mee en lees ik gewoon over heen. Waar ik moeite mee heb is de mensen die een replica als echt proberen te verkopen.
-
chrisencarlo
- Forum-lid
chrisencarlo
14 mei 2016 23:10
Heb 3 weken geleden ook maar eens een broek van assos

st neopro met paarse zeem aangeschaft bij salden 137,00 euro daar ging ook nog eens 21 % btw vanaf en moet zeggen zit zeer goed en comfortabel zeker op lange ritten +100 km.