Ach, beter iemand uit een andere sport die niet 'besmet' is met een dopingverleden dan de zoveelste ex-renner die mooi weer staat te spelen als ploegleider/eigenaar van een ploeg.sjoerdth schreef:Ik vond het idee van iemand die uit een nonste-non-sport onder de sporten komt en dan een ploeg wil beginnen in de sport der sporten toch eigenlijk al niks. Maar ja, aan de andere kant, beggars can't be choosers.
"Alonso koopt Euskatel"
-
elefantino
- Forum-lid
-
scottpch
- Forum-lid HC
De sport der sporten, laat me niet lachen.
Zet je oogkleppen 'ns af Sjoerd, wat jij vindt, moet je naar de politie brengen..........
Wielrennen en wielrenners (professioneel) een sport die niet meer serieus genomen kan worden.
Zet je oogkleppen 'ns af Sjoerd, wat jij vindt, moet je naar de politie brengen..........
Wielrennen en wielrenners (professioneel) een sport die niet meer serieus genomen kan worden.
Dat is natuurlijk vanuit een geromantiseerde inslag: wielrenners de knoeste arbeiders op de weg en F1 het team met de beste wagen en het meeste geld wint.
En wat betreft doping kan ik ook wel wat verzinnen waar F1 coureurs baat bij hebben en als ik het kan verzinnen kunnen zij het ook, en als zij het kunnen verzinnen wordt het ook gebruikt. Zo kijk ik er tegenaan en dat werkt heerlijk bevrijdend
En wat betreft doping kan ik ook wel wat verzinnen waar F1 coureurs baat bij hebben en als ik het kan verzinnen kunnen zij het ook, en als zij het kunnen verzinnen wordt het ook gebruikt. Zo kijk ik er tegenaan en dat werkt heerlijk bevrijdend