Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Peter "The Hulk" Sagan!

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 25 mar 2013 21:26

Nee, ze hadden beter een mooi zwart, blauw met een beetje wit tenue kunnen nemen... :?

Ik ben blij dat er nog een paar ploegen zijn die opvallen tussen de rest van de eenheidsworst van het huidige peloton. Ik hoef het niet te dragen en het maakt het volgen van een wedstrijd op tv wel zo makkelijk.
Campagnolo Ultra Dork

zorba
Forum-lid

zorba 25 mar 2013 21:43

Ernie C. schreef:Nee, ze hadden beter een mooi zwart, blauw met een beetje wit tenue kunnen nemen... :?

Ik ben blij dat er nog een paar ploegen zijn die opvallen tussen de rest van de eenheidsworst van het huidige peloton. Ik hoef het niet te dragen en het maakt het volgen van een wedstrijd op tv wel zo makkelijk.
+1 Al vind ik het alleszins meevallen met het onderscheiden van het blauw-witte legioen
Do not CROSS the road!

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 25 mar 2013 22:05

ericpeters schreef:Ik snap alleen niet waarom ze aan die , wat mij betreft, afschuwelijke Kawasaki kleur hebben vastgehouden ook nadat Liquigas had afgehaakt.
Is geen liquigas groen, maar cannondale groen.

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 26 mar 2013 00:27

kxlight schreef:
ericpeters schreef:Ik snap alleen niet waarom ze aan die , wat mij betreft, afschuwelijke Kawasaki kleur hebben vastgehouden ook nadat Liquigas had afgehaakt.
Is geen liquigas groen, maar cannondale groen.
Tja cannondale heeft nu ook groen op hun website (was vroeger eens rood) en waar hebben ze dat van:
Afbeelding

In ieder geval lijkt het met niet de route naar het verkopen van grote hoeveelheden teambikes.
Afbeelding

Plaats reactie