flores schreef:En hoe is de koffie daar?
Als zijn basis goed is zoals je zegt kan het echter niet zo zijn dat hij/zij de komende jaren op de lauweren kunnen gaan "rusten" en afgaan op de "vaste klanten" maar bijblijven op wat voor manier dan ook. Ik kan de snelheid van het "digitale tijdperk" ook niet altijd bijhouden maar dat wil niet zeggen dat ik mijn ogen er voor kan sluiten. Geen enkele ondernemer kan zich dat veroorloven (misschien de bakker om de hoek wel). Btw; geen bancontact/pin vind ik trouwens echt niet meer kunnen.Een spontane/impulsieve aankoop=meerverkoop kun je daardoor ook nagenoeg uitsluiten.
*ps; misschien beter om een nieuw topic over dit onderwerp aanmaken?
Koffie zwart of met melk.
Soms een glaasje wijn of water.
Hij is zoal jaren bezig en zoals ik het kan zien zal hij zo nog wel jaren bezig blijven zonder dat dit hem omzet kost.
De beste reclame is nog altijd mond aan mond reclame.
Kleine herstellingen aan fietsen van klanten worden indien mogelijk direct uitgevoerd, als je fiets echter ergens anders gekocht is moet je je fiets wel enkele dagen (soms een week) missen.
Dat is dan de tol van op het internet te kopen.
Voor de gemiddelde consument: geen bancontact (pinnen) of kredietkaart is erg goed, geen impulsieve aankopen waar je achteraf ook geen spijt van moet hebben.