Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

Gebruikersavatar
jsprbcn
Forum-lid
Berichten: 2311
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 07 jan 2013 09:11

Gisteren lekker geklommen: http://app.strava.com/activities/36339619" onclick="window.open(this.href);return false;

doompjoe
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 feb 2011 13:57
Locatie: Twente

doompjoe 07 jan 2013 10:45

amclassic-fan schreef:
fietser1972 schreef:Heerlijk weer hier in het westen van NL. Met mijn nieuw aangeschafte cyclocrosser lekker door de modder en het zand geragd. Leuke trainingsvorm zo in de winter.
Ik heb 215 km gereden, was net voor 't donker weer thuis. Maar lekker weer vond ik 't toch niet 't oosten. 's ochtends nog een poos miezer gehad, echt nat werd ik er niet van maar lekker is anders. Het had vannacht zoveel gemiezerd dat de wegen zeik nat waren. Pas aan 't eind van de middag begon het een beetje op te drogen.
Kan het zijn dat ik jou afgelopen zaterdag tegenkwam in de buurt van De Lutte?

joeptimmermans
Forum-lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 16 feb 2009 14:12
Locatie: Nijmegen

joeptimmermans 07 jan 2013 10:48

Nadat ik door studiestress, blessures en andere verplichtingen een kleine drie maanden niet op de fiets heb gezeten, ben ik januari goed begonnen. Eén keer ruim 2 uur, een keer krap 3 uurtjes (gisteren). Moet wel zeggen dat het echt niet mee valt. Vooral m'n zitvlak heeft het zwaar te verduren. Blijkbaar heeft mijn basis het wel overleefd, want de benen houden het goed vol, maar m'n tempo ben ik ook compleet kwijt. Wil dit seizoen toch weer gaan koersen, maar heb nog een lange weg te gaan :|

Maar goed, ben al lang blij dat ik weer op de fiets zit. :)

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 jan 2013 10:49

doompjoe schreef: Kan het zijn dat ik jou afgelopen zaterdag tegenkwam in de buurt van De Lutte?
Nee dat kan ik niet geweest zijn, zaterdag was het rondje Enschede-Deurningen-Hertme-Bornerbroek-Enter-Rijssen-Markelo-Delden-Beckum-Enschede.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 jan 2013 10:53

jsprbcn schreef:Gisteren lekker geklommen: http://app.strava.com/activities/36339619" onclick="window.open(this.href);return false;
Van waar dat je bijna altijd dezelfde terugweg neemt als de heenweg?

De temperaturen en hoogte profielen zijn wel jaloers makend. Ik moet nog 5 weken wachten voor ik naar Spanje ga en dan is het na 10 dagen al weer over met de pret.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
jsprbcn
Forum-lid
Berichten: 2311
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 07 jan 2013 14:57

Die klim is echt super relaxed. In het begin is het wennen, maar als je eenmaal ritme hebt ga je telkens met 4-7% omhoog. En de terugweg is dan lekker terugblazen!
Spanje is echt een mooi land om te fietsen, en dan met name het noorden!

doompjoe
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 feb 2011 13:57
Locatie: Twente

doompjoe 07 jan 2013 15:11

amclassic-fan schreef:
doompjoe schreef: Kan het zijn dat ik jou afgelopen zaterdag tegenkwam in de buurt van De Lutte?
Nee dat kan ik niet geweest zijn, zaterdag was het rondje Enschede-Deurningen-Hertme-Bornerbroek-Enter-Rijssen-Markelo-Delden-Beckum-Enschede.
Ok, dan was het iemans anders met een zwart shirt met groen op de mouwtjes.
(alhoewel ik je theoretisch ergens anders tegen had kunnen komen: Almelo-Hertme-Saasveld-Weerselo-Tankenberg-De Lutte-Gildehaus-Losser-Deurningen-Borne-Bornerbroek-Almelo)

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27649
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 07 jan 2013 16:59

Ook hier is de kop eraf, na bijna 2 maanden zonder fietsactiviteit. Heb de afgelopen tijd veel geschaatst. Wilde eigenlijk gisteren op pad gaan maar ik was "weer eens" niet lekker. De schaduwzijde van het vaderschap: vroeger was ik NOOIT ziek, echt nooit en nu heb ik bijna iedere maand wel een dag dat ik niet fit ben. Afijn, vandaag "revanche" genomen. 3 uur door de miezer geploeterd. Heb er nog van genoten ook. 81 KM voor Drenthe gereden. Met een D1 gemiddelde van 28 ben ik helemaal niet ontevreden.

Gebruikersavatar
jsprbcn
Forum-lid
Berichten: 2311
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 07 jan 2013 17:08

In & out!

Distance: 23,53 km
Time: 48:50
Avg Speed: 28,9 km/h
Elevation Gain: 307 m
Calories: 629 C
Avg Temperature: 18,9 °C

http://connect.garmin.com/activity/259284924" onclick="window.open(this.href);return false;
http://app.strava.com/activities/36512601" onclick="window.open(this.href);return false;

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 07 jan 2013 19:21

Gastheerg schreef: Gister een keertje de MTB gepakt. Ronde de Rois van Velo Club Roubaix gedaan. Even ieder daar een goed nieuwjaar wensen en een ochtend blubberstoempen.

Afbeelding
Ik dacht dat het alleen bij ons nat is. Welke 'strook' was dit? :)

epotheker
Forum-lid
Berichten: 291
Lid geworden op: 23 feb 2009 15:15
Locatie: Lonneker

epotheker 08 jan 2013 19:46

amclassic-fan schreef: Ik heb 215 km gereden, was net voor 't donker weer thuis. Maar lekker weer vond ik 't toch niet 't oosten. 's ochtends nog een poos miezer gehad, echt nat werd ik er niet van maar lekker is anders. Het had vannacht zoveel gemiezerd dat de wegen zeik nat waren. Pas aan 't eind van de middag begon het een beetje op te drogen.
Nee dat kan ik niet geweest zijn, zaterdag was het rondje Enschede-Deurningen-Hertme-Bornerbroek-Enter-Rijssen-Markelo-Delden-Beckum-Enschede.
Zozo Mark, waar ben jij mee bezig? Vul eens snel het topic "doelen 2013" in en breng wat licht in de duisternis.....

Werk je deze duurtrainingen in je eentje af of fiets je met een groepje

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 08 jan 2013 21:15

epotheker schreef:
amclassic-fan schreef: Ik heb 215 km gereden, was net voor 't donker weer thuis. Maar lekker weer vond ik 't toch niet 't oosten. 's ochtends nog een poos miezer gehad, echt nat werd ik er niet van maar lekker is anders. Het had vannacht zoveel gemiezerd dat de wegen zeik nat waren. Pas aan 't eind van de middag begon het een beetje op te drogen.
Nee dat kan ik niet geweest zijn, zaterdag was het rondje Enschede-Deurningen-Hertme-Bornerbroek-Enter-Rijssen-Markelo-Delden-Beckum-Enschede.
Zozo Mark, waar ben jij mee bezig? Vul eens snel het topic "doelen 2013" in en breng wat licht in de duisternis.....

Werk je deze duurtrainingen in je eentje af of fiets je met een groepje
Heb jij die doelen al ingevuld? That's the question :mrgreen:
~live fast, die young ~

Plaats reactie