Welke wielen
-
- Forum-lid
Ben er ook niet zeker van of zonder problemen de Alpen Cols kan afdalen met mijn Aeston EC 90 Aero full carbon wielen. Tot nu toe alleen met FFWD 38 mm met aluminium remrand gedaald en dat zonder problemen. Hoor verschillende verhalen. Alles heeft er mee te maken hoe je daalt. Laat je de fiets zoveel mogelijk lopen en rem je slepend of kort maar krachtig. Ga het deze zomer uitproberen. O ja, Kiekeboe, kan je wel een paar plekjes aanwijzen waar je de 95 km of meer kan halen. Afdaling Mont Ventoux richting Maulaucene, afdeling Col d'Izoard richting Guilliestre enz. enz. Als licht mannetje, 63,5 kg. kom ik aan de 90 km. p.u. Kan je nagaan wat de zwaargewichten doen; als ze durven.
Laatst gewijzigd door wimvanbrink op 07 jun 2014 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wolfhound32
- Forum-lid
90 km/u?
Krijg al kriebels in mijn buik, alleen maar bij het voorstellen. Er hoeft maar iets fout te gaan en je bent gruwelijk de sjaak. Ik vind 60 al óver de grens berg af. Ik durf echt niet harder.
Krijg al kriebels in mijn buik, alleen maar bij het voorstellen. Er hoeft maar iets fout te gaan en je bent gruwelijk de sjaak. Ik vind 60 al óver de grens berg af. Ik durf echt niet harder.