En niks ten nadele van Hopmans want ik kom er graag! Zat er maar zo'n zaak wat dichter in de buurt.
SLOTJE ! opgelost
Nou, ik zie hem eigenlijk alleen maar met een big smile achter de kassa staan als hij weer eens op zijn Brabants het totaalbedrag van zeuvenhonderd-en-agèntagetig euro en vèvennegèntig cent meedeelt 
En niks ten nadele van Hopmans want ik kom er graag! Zat er maar zo'n zaak wat dichter in de buurt.
-
campasuper
- Forum-lid
BonoCross schreef: Ik kom zelf bijna wekelijks bij Hopmans (lees: al jaren vaste klant). Zal binnenkort weleens een balletje opgooien bij Patrick, want met jou worden we niks wijzer. Zodra ik het weet plaats ik het hier wel
Ik vind het prima dat je het hier plaatst.
Het zou me echter verbazen als Patrick je alle ins en outs vertelt.
En van pa Hopmans hoef je het al helemaal niet te verwachten.
Dat Hopmans no name frames omstickert en/of nep Campa verkoopt ( of dit in het verleden gedaan heeft ) is echt klingklare onzin.
Hopmans is een goede en betrouwbare zaak en zeker met Patrick kun je goed het een en ander regelen.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:Die ouwe Hopmans heeft lang geleden toch wel eens zitten brommen, nadat er een serie frames overgespoten was en die verkocht werden als een ander merk. Maar goed dat is nu toch ondenkbaar.
Lijkt me juist in deze tijd, waar de grote massa sowieso in China/Taiwan wordt gemaakt heel goed denkbaar.......
Als u dit leest heeft de Grote Limbozeis het niet weggehaald
-
21st-century
- Forum-lid
RAFC schreef:Nespresso schreef:'t Is toch algemeen bekend dat die zaak één grote dekmantel is om al dat geld uit hun andere activiteiten mee wit te wassenWat een onzin: vroeger beweerde mijn lokale FM dat de Colnago frames daar in feite no-names waren waarop de Colnago decals werden geplakt, Campagnolo spullen zouden zijn nagemaakt en nog meer van die Indianenverhalen. Dat fietsen mss niet zijn core-business is kan ik me wel voorstellen: Hoppie maakt vast veel meer omzet en winst met de kleding en onderdelen.
Daarom kijkt Frans altijd zo chagerijnig van achter zijn kassa, hij heft een hekel aan fietsen maar hij moet wel om zij "core-business" te beschermen.....
Kom ook al jaren bij Hopmans mij valt juist op dat hij de laatste jaren super vrolijk achter zijn kassa staat
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgens mij is die al gegeven: bestellen bij een webshop. Je geeft zelf ook niet aan waar je vandaan komt, of hoe je gedacht had dat zoiets geregeld zou moeten worden. Hoe moet iemand dan iets voor je kopen en voor je meebrengen?
Voor de rest verloopt het idd behoorlijk off-topic.
Voor de rest verloopt het idd behoorlijk off-topic.
Alles kan via PM nagevraagd worden.
Ben van België, streek via PM
Ik Betaal op voorhand, via storting, Kom achteraf de onderdelen zelf wel ophalen
Zo moeilijk is dat toch niet.
Ik heb enkele reacties gekregen via PM, Vriendelijke mensen, maar wonen te ver van mij. Heb hen dan ook vriendelijk bedankt voor de reactie.
Voor de rest?????
En een Webshop?
Weet u ergens een dura-ace voorderr staan voor 15 euro en set remmen voor 40 en shifters voor 125???? Ik alle sinds niet.
Ben van België, streek via PM
Ik Betaal op voorhand, via storting, Kom achteraf de onderdelen zelf wel ophalen
Zo moeilijk is dat toch niet.
Ik heb enkele reacties gekregen via PM, Vriendelijke mensen, maar wonen te ver van mij. Heb hen dan ook vriendelijk bedankt voor de reactie.
Voor de rest?????
En een Webshop?
Weet u ergens een dura-ace voorderr staan voor 15 euro en set remmen voor 40 en shifters voor 125???? Ik alle sinds niet.