Luik-Bastenaken-Luik (2012)
- boswielrenner
- Forum-lid
hahahahahahah 
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
point taken 
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Tja, als 3 World Tour ploegen sponsort dan is het niet zo vreemd dat er veel op je fietsen gewonnen worden. Ze betalen die vele miljoenen aan sponsoring niet voor niets.boswielrenner schreef:Leuk voor Astana en Specialized dat ze gewonnen hebben. Het was ook leuk geweest voor team Liquigaz aangezien het toch ook een beetje een Nederlandse ploeg is.
Dat het bedrijf Liquigas in Nederlandse handen is maakt de ploeg toch totaal niet Nederlands?
- boswielrenner
- Forum-lid
Nee dat klopt, maar het is natuurlijk wel leuk dat een team met Nederlands sponsorgeld succesvol is. Laat ik het zo zeggen dat het mooi is dat Nederlandse bedrijven het wielrenner sponseren. Is goed voor de sport. Alleen jammer dat de Nederlandse teams nog niet echt succesvol zijn dit voorjaar, hoewel ik erg genoten heb van Mollema.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Je hebt ook helemaal gelijk. Liquigas heeft een mooi rijtje dopingzondaars afgeleverd. De meesten uit het rijtje had ik zelf in 5 minuten wel kunnen verzinnen.Gastheerg schreef:+1eelcoz schreef:timo2.0 schreef: Ik probeer daar tijdens de koers niet over na te denken (en dat lukt prima) en zie het later wel.
Alleen als iemand op basis van gevoel een uitspraak doet vind ik het wel verhelderend om een rijtje namen te posten
Maar onderbuik gevoelens helpen geen cijfers aan gastheer, hoe onterecht ook objectief gezien.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Ach, bij Liquigas en bij een heleboel andere ploegen heb ik het zelfde gevoel als bij Astana hoor. Wat dat betreft is wielrennen kijken sowieso niet zo leuk meer. Lange zit, late finale en uiteindelijk wint iemand waar je vraagtekens bij kan zetten.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- boswielrenner
- Forum-lid
Kortom; weg met het puntenklassement waardoor rijders niet meer de dood of de gladiolen rijden, maar ook tevreden zijn met plek 6.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29