Terecht. Kl*te muziek. Had een yourtube aanbeveling gekozen. Inmiddels aangepast. Is nu een jazzdeuntje.zorba schreef:ps. heb wel de laptop wel op mute gezet, wat een pokke herrie
Parijs-Roubaix 2012 (Elite)
De muziek heb ik maar uitgezet. Leuke beelden. De man die "er niks van bakt" bij Garmin is volgens mij Vaughters zelf.
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Leuke video's van afgelopen week. Ben benieuwd of Hushovd morgen niet de bad legs dan heeft. Volgens het Limburgs Dagblad schatten ze hem bij de kanshebbers naast Boonen en Flecha. We zullen het morgen allemaal mogen aanschouwen
Weet niet wat voor muziek er 1st onder stond. Maar dat jazz nummer vind ik zelf pas herrie haha
Weet niet wat voor muziek er 1st onder stond. Maar dat jazz nummer vind ik zelf pas herrie haha
Race: Trek 1.7 Shimano 105
MTB: Merida Big Nine 700 tft
MTB: Merida Big Nine 700 tft
Ik ben net terug uit Noord-Frankrijk. Daar een toertocht gereden met alle stroken die er toe doen.
Als het morgen zo waait als vandaag kunnen alle jongetjes gewoon in bed blijven liggen want die hebben dan op weg naar Roubaix niks op de fiets te zoeken.
Harde koude wind die er voor zorgen dat stroken waar je normaal wel overheen rolt ineens niet meer lopen. Ook de spieren blijven koud terwijl lekker draaien juist zo belangrijk is om goed over de stenen te geraken.
De blubber, mest en water op de strook van Pont Thilbaut is opgeruimd. Donderdag was dat nog drama maar het water is dus bewust aangebracht om de strook schoon te spoelen/weken. Was vandaag goed over te rijden.
De wind gaat morgen wellicht draaien en ook dan kan het een hele gekke koers worden. Wei wil winnen zal toch zo lang mogelijk extra kleren aanhouden en zorgen dat de spieren warm blijven want bij de start morgen zal het maar een paar graden boven nul zijn.
Brrrr................
Als het morgen zo waait als vandaag kunnen alle jongetjes gewoon in bed blijven liggen want die hebben dan op weg naar Roubaix niks op de fiets te zoeken.
Harde koude wind die er voor zorgen dat stroken waar je normaal wel overheen rolt ineens niet meer lopen. Ook de spieren blijven koud terwijl lekker draaien juist zo belangrijk is om goed over de stenen te geraken.
De blubber, mest en water op de strook van Pont Thilbaut is opgeruimd. Donderdag was dat nog drama maar het water is dus bewust aangebracht om de strook schoon te spoelen/weken. Was vandaag goed over te rijden.
De wind gaat morgen wellicht draaien en ook dan kan het een hele gekke koers worden. Wei wil winnen zal toch zo lang mogelijk extra kleren aanhouden en zorgen dat de spieren warm blijven want bij de start morgen zal het maar een paar graden boven nul zijn.
Brrrr................
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jij liever dan ik: maar we willen fotos zien!!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Liquigas morgen met schijfremmen http://lockerz.com/s/199354678" onclick="window.open(this.href);return false; ?
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom zou je dat willen?? Even snel wiel wisselen is dan toch lastiger. Lijkt mij geschikter voor veldrijden aangezien ze daar gewoon van fiets wisselen ipv wiel.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Ben ook erg benieuwd of we het zien. Maar wiel wissel je net zo snel.daniel1975 schreef:Waarom zou je dat willen?? Even snel wiel wisselen is dan toch lastiger. Lijkt mij geschikter voor veldrijden aangezien ze daar gewoon van fiets wisselen ipv wiel.
What makes the boat go faster?
-
bottecchia
- Forum-lid
Lijkt me flauwekul die schijfremmen. Zou niet weten wat je daarmee moet tijdens Parijs-Roubaix.
Gezelligheid troef in Arenberg.

Bos van Wallers. Wat minder gras en mos dan in januari maar het blijft een ramp.

Het materiaal van de dag.

Onderweg was duidelijk te merken dat er morgen ook iets te doen is in die omgeving.

Zeer stevige wind vandaag...

Een van m'n betere kasseien shots...

Velgen en tubes hielden zich weer uitstekend.

Carrefour de L'Arbre was vandaag de op één na laatste strook.

In totaal 135km met ruim 33km kasseien verspreid over 17 stroken (als ik goed heb geteld)

Alsjeblieft....daniel1975 schreef:Jij liever dan ik: maar we willen fotos zien!!!
Gezelligheid troef in Arenberg.

Bos van Wallers. Wat minder gras en mos dan in januari maar het blijft een ramp.

Het materiaal van de dag.

Onderweg was duidelijk te merken dat er morgen ook iets te doen is in die omgeving.

Zeer stevige wind vandaag...

Een van m'n betere kasseien shots...

Velgen en tubes hielden zich weer uitstekend.

Carrefour de L'Arbre was vandaag de op één na laatste strook.

In totaal 135km met ruim 33km kasseien verspreid over 17 stroken (als ik goed heb geteld)

Echte fans:

Echte listige strook

Echte wind
.

Echte listige strook

Echte wind
.- amclassic-fan
- Forum-lid HC