Alles over vakanties op én met de fiets
-
bibske
- Forum-lid
bibske
14 okt 2011 21:42
peterj schreef:@bibske wielerkleding hoef je toch niet te strijken?
Scherp!
Helaas moet ik tussendoor ook nog werken en daar waarderen ze iets nettere kleding...
-
tinn
- Forum-lid
tinn
14 okt 2011 21:49
Blijf het een gaaf evenement vinden. Sla eigenlijk nooit een jaar over.
FOTO'S
Leef! Fiets!
-
pinaride
- Forum-lid
pinaride
14 okt 2011 21:54
Vandaag geweest. Er was weer genoeg te kwijlen op de beurs. Eén grote tegenvaller, Veltec gaf geen ijsjes meer weg!

-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
14 okt 2011 22:20
Ik heb dus echt niks gezien waar ik een kwijldoekje voor nodig had. Viel eigenlijk gewoon tegen. De nieuwe s-worksen zijn gewoon lelijk, scott kon ik ook weinig echt moois/nieuws ontdekken en Pina is nog steeds van het padje af qua kleurenschemas. Leuk avondje geslenterd en wat bekenden gezien; das dan altijd wel weer het leuke van de BM

.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
HenH
- Forum-lid
HenH
14 okt 2011 22:20
Ik vond het op een aantal interessante fietsen tegen vallen.
Veel frames die op elkaar lijken, het net niet zijn, drukke spuit schema's etc.
Cannondale is met de supersix evo de 'winnaar' in mijn ogen.
De overige nieuwe fietsen vielen mij tegen inclusief de Foil.
Wat betreft de beurs alles zag er weer mooi uit, veel exposanten, compleet aanbod.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
frenkie
- Forum-lid
frenkie
15 okt 2011 02:47
Lekker rondgelopen en toch wel wat leuke dingen gezien
- Fietsen met houten en bamboe frames, had ik wel over gelezen, maar leuk om dit vakwerk eens in het echt te bekijken
- Surly Moonlander, niet nieuw, maar vooral superleuk om de reacties van passanten te bekijken.
- forummers met mooie stands; infinto cycling, gios (kuiper trading) en blueonbike
- verder inderdaad heeeeeel veel fietsen. Aan het einde ben je het overzicht al weer kwijt wat je allemaal hebt gezien

De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
-
vincent75
- Forum-lid
vincent75
15 okt 2011 10:47
Gisteren voor het eerst op de Bikemotion geweest. Ik wist niet wat ik er van kon verwachten maar viel mij niet tegen. Wel veel van het zelfde, goede sfeer, weinig technische info. Pina is niet mijn ding, Apex laat mooie dingen zien. Duitsers CUBE en Focus veel voor weinig, Rose en Canyon kunnen mij niet bekoren.
Denk deze beurs wel ieder jaar te bezoeken. Vooral als je een nieuwe fiets zoekt, hier staat bijna alles. Stevens en Storck gemist.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
stokie
- Forum-lid
stokie
15 okt 2011 10:58
zelf vond ik toch vooral de promomeisjes van een aantal merken wel leuk... verder weinig echt nieuws aan de horizon
-
Superstick
- Forum-lid
Superstick
15 okt 2011 12:15
Ook gisteren geweest, en ik vond het vooral erg veel van hetzelfde. Ik ben geen echte kenner, maar vond veel frames erg op elkaar lijken. Als je de belettering er af haalt, weet ik echt niet welk merk het is. Ik was er eigenlijk vooral om de Van Nicholas Chinook eens van dichtbij te zien. En dat vond ik echt een hele mooie fiets. Ik houd van dunne, rechte frames, en die zie je niet zoveel meer. Alles is zo vreselijk oversized, veel racefietsen gezien met dikkere buizen dan mijn mtb! Dat zal best een reden hebben, maar ik vind het er niet snel uitzien. En het oog wil ook wat.
-
HenH
- Forum-lid
HenH
15 okt 2011 13:45
stokie schreef:zelf vond ik toch vooral de promomeisjes van een aantal merken wel leuk... verder weinig echt nieuws aan de horizon
+1, dat idee kreeg ik gister ook.
Specialized viel mij erg tegen met de fietsen van 2012. Er stonden wel mooie fietsen tussen maar dat waren prof fietsen.
Weet iemand de maat van de groene Venge van Cavendish?
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
zorba
- Forum-lid
zorba
15 okt 2011 16:24
HenH schreef:Weet iemand de maat van de groene Venge van Cavendish?
Nou dat was waar ik me ook over verbaasde! Wat een klein fietsje zeg, ik schat een mt 50 ofzo
Verder prima dagje gehad hoor, vind het elk jaar wel weer mooi om me te vergapen aan alle hebbedingetjes...
Do not CROSS the road!
-
zorba
- Forum-lid
zorba
15 okt 2011 16:29
Oh ja en de Di2 Ultegra groep natuurlijk, ikzelf ben er erg over te spreken. Had nog niet eerder electronisch geschakeld maar ben behoorlijk enthousiast.
Do not CROSS the road!