Vuelta 2011
Goed gereden van mollema,en wat in de Tour het rijden van geesink betreft,doe het maar eens als je
Zo op je plaat bent gegaan.
Ik heb ook veel respect voor geesink dat hij de Tour heeft uitgereden.
En met mollema en kruiswijk en geesink gaan we de komende jaren nog mooie tijden beleven.
Zo op je plaat bent gegaan.
Ik heb ook veel respect voor geesink dat hij de Tour heeft uitgereden.
En met mollema en kruiswijk en geesink gaan we de komende jaren nog mooie tijden beleven.
He? Oh ja, de benen van Mollema. Ik keek even naar de benen van die donkere schone links (rechts voor Mollema).
Maar idd. Die benen van Mollema zien er mooi afgetekend uit. Mooie spierdefinitie
Maar idd. Die benen van Mollema zien er mooi afgetekend uit. Mooie spierdefinitie
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Op Sporza hadden ze het een paar keer over Rabobank tégen Vacansoleil (en omgekeerd). Waar ging dat over? Ik geloof iets met een interview ofzo.. ?
Mooi voor Mollema.. zal wel bij 1 dag blijven, maar wie weet
Mooi voor Mollema.. zal wel bij 1 dag blijven, maar wie weet

Laatst gewijzigd door foosho op 29 aug 2011 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Weet iemand wanneer vandaag de TT live op TV begint en op welke zender het eerst? Ik kijk op http://www.tvgids.nl" onclick="window.open(this.href);return false; maar daar staat niets expliciet over de Vuelta. Ik ben benieuwd hoe er gevlamd gaat worden. Gezien het parcours iets voor de echte 'power houses'. Eerst ongeveer 20km licht bergop en dan 20km op de mega molen naar de finish. Alles redelijk rechtoe rechtaan.
Cancellara is zonet vetrokken om 13:41 en die wil ik wel eens zien gaan. Top drie: Cancellara, Wiggins, Nibali?

Cancellara is zonet vetrokken om 13:41 en die wil ik wel eens zien gaan. Top drie: Cancellara, Wiggins, Nibali?

U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Uitzending Eurosport begint rond 16h00, Sporza om 16h15.
Thanks. Dju toch. Ik hoopte op een langere Live Reportage. Nu moet ik dus nog twee uur doorgaan met schoonmaken
Wind licht op kop bergop en in de rug bergaf. Benieuwd wat de grote jongens steken? 55X11?

Wind licht op kop bergop en in de rug bergaf. Benieuwd wat de grote jongens steken? 55X11?

U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Nu 1.07 achter op Froome. Ik ben tevreden over de tijdrit van Mollema. Gezien de ritten die nog komen is Mollema kandidaat voor het podium.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit kan idd nog alle kanten op. Wel bijzondere herschikking van het klassement na 1 tijdrit.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!