Ik denk dat dat best waar kan zijn. Maar in een geval als dit is een groot deel nog een kwestie van wennen. Bedenk even hoe je eerste keer op een race fiets was, dan zakt toch voor je gevoel al je bloed naar je kop? En vraag je je direct af of dat bij iedereen zo is? En als je voor het eerst meer dan 200km rijdt vraag je je toch ook af of je de enige bent die z'n hele zak open heeft liggen??
Frame maat is afhankelijk van vele factoren, het is gewoonweg veel te ongenuanceerd om te roepen dat je misschien een verkeerde frame maat hebt als de nieuwe fietser de eerste keer denkt dat je wel erg diep zit(handig als je ook je benen kwijt kunt tussen je heup en pedalen)
@ TS: Gefeliciteerd met je mooie fiets
In mijn ogen kan je pas als je veel kilometers hebt gemaakt, zinnige dingen zeggen over je stuur afstand, zadelstand en weet ik t allemaal. Ik kan bijvoorbeeld echt geen binnenband in mn achterzakje doen, ik heb veel te veel eten nodig. Mobiel neem ik zelden mee, alleen wat geld en een tool. Pompje aan de bidon houder, rest in zadel tas(incl. sleutels), eten in achterzakken en heel soms mn mobiel
Veel plezier met deze prachtsport!