Forumrit Groningen editie 2012?
-
- Forum-lid
Andere keer beter!
We wachten trouwens de weersvoorspellingen af. Zoals het nu lijkt hebben we in het noorden zondag behoorlijk wat regen.
Wat mij betreft volgend jaar weer een voorjaarseditie in Drenthe. Ik heb hier in de buurt een Bos van Wallers look alike ontdekt!
havana is nog op vakantie...
We wachten trouwens de weersvoorspellingen af. Zoals het nu lijkt hebben we in het noorden zondag behoorlijk wat regen.
Wat mij betreft volgend jaar weer een voorjaarseditie in Drenthe. Ik heb hier in de buurt een Bos van Wallers look alike ontdekt!
Ik ben inmiddels terug. Ik ben erbij mits droog.
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 22 nov 2011 10:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik heb het gezien ja, derhalve schat ik de kans dat ik erbij ben zeer laag in. Helaas, maar het is niet anders.
-
- Forum-lid

7 mm. neerslag is niet iets om wakker van te liggen, maar toch!

Begrijp dus dat het doorgaan of niet afhankelijk is van het weer?walterg schreef:Andere keer beter!
Het Dagblad van het Noorden voorspelt voor morgen een droge dag.
Buienradar voorspelt voor morgen een droge ochtend en pas regen na 14.00 uur.
Gewoon gaan fietsen zou ik zeggen...
Buienradar voorspelt voor morgen een droge ochtend en pas regen na 14.00 uur.
Gewoon gaan fietsen zou ik zeggen...
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 22 nov 2011 10:54, 2 keer totaal gewijzigd.
In mijn krant staat duidelijk wat anders!.....zondag 0 mm regen!
en hier ook..(jouw link van buienradar heeft het over het weer in De Bilt.
http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... &lon=53.22" onclick="window.open(this.href);return false;
en hier ook..(jouw link van buienradar heeft het over het weer in De Bilt.
http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... &lon=53.22" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Wat mij betreft niet, of het moet morgenochtend echt heel hard regenen. In Tecklenburg viel het uiteindelijk ook mee, toch?reverb schreef: Begrijp dus dat het doorgaan of niet afhankelijk is van het weer?