Quoten: Origineel geplaatst door Sunshine op 15 Juli 2004
Ik stond al op het punt om te reageren ;p
Welkom Sunshine, eindelijk versterking (lol)
Over frames: het is idd persoonlijk. Als je wat kleiner bent kan je haast niet een nog kleiner frame kopen om de afstand naar het stuur af te stellen en is WSD denk ik ideaal. Omdat mijn vorige frame veel te groot was ben ik een gestrekte zit gewend en kan ik dus prima met een 'herenfiets' af.
Over kleding: vooral de shirts zouden beter moeten zijn (herenshirts kruipen soms op vanwege de strakke elastieke rand), maar ik heb herenshirts. (Juist omdat ik die ook leuker vind dan de meeste damesshirts). Heb een keer een damesbroek gehad en daar was de zeem juist smaller. 1 keer gedragen. Herenbroeken combineren prima met herenzadels. Geen ervaring met brede zadels, maar een dameszeem is vast lekkerder.
Over wedstrijden: ik heb eigenlijk nooit serieus overwogen om wedstrijden te rijden omdat ik dacht dat ze er voor dames nauwelijks waren. Sunshine: waar zijn de wedstrijden die jij rijdt?
Voor de wedstrijdkalender van de nationale en regionale competitie kun je kijken op
www.mtb-sport.nl bij iedere wedstrijd is er een (elite) dames competitie en een funklasse voor dames. ze hebben ook een leuk forum trouwens. De volgende wedstrijd die ik start is op 24 juli in Groesbeek (Rijk van Nijmegen) bij de funklasse. De dag erna wordt op hetzelfde parcours het EK Mountainbike gereden. Iedereen kan meedoen in de funklasse, je hebt er geen licentie voor nodig, wel een helm

degelijk materiaal en een goede conditie.
Race1nd: waar train jij? en hoe veel tijd zit je op het bikie in de week?