Scheer jij je benen omdat je fietst?
Quoten: Origineel geplaatst door Cubebiker op 18 Oktober 2005
Heb het ook wel eens geprobeerd met zo'n epilady maar na zo'n 2 cm ermee opgehouden. Wat zijn die vrouwen die ze gebruiken bikkels zeg!!
Jazeker, echte bikkels!!! Valt wel mee hoor, ik heb zo'n epilady met ijselement. De kou "verdooft" de huid en ik voel er dan vrijwel niets van. Maar of dit ook voor mannen geldt?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Als je het een poosje niet goed bijgehouden hebt is het vrij ernstig bikkelen. (en dan vind ik de rand van m'n korte broek meestal ook wel hoog genoeg, de rest dan maar ff met lady shave of iets anders). Maar zolang je het maar goed bij houdt is het wel te doen.
-
- Forum-lid
doe ik.
Vind het mooier staan, maar voornamelijk als je in actie bent om zo maar te zeggen.
Als het zomerweer is en je ineens weer de vraag krijgt : " scheer jij je benen ? " dan volstaat soms dat je fiets, vervolgens de vraag of je ook wedstrijden doet; ik moet nog steeds nee antwoorden.
In het begin dacht ik nog wel eens ...
Maar kom nou, ik vind het mooier daar gaat het toch om.
Invloed op Snelheid en gewicht zal me gestolen worden.
Vind het mooier staan, maar voornamelijk als je in actie bent om zo maar te zeggen.
Als het zomerweer is en je ineens weer de vraag krijgt : " scheer jij je benen ? " dan volstaat soms dat je fiets, vervolgens de vraag of je ook wedstrijden doet; ik moet nog steeds nee antwoorden.
In het begin dacht ik nog wel eens ...
Maar kom nou, ik vind het mooier daar gaat het toch om.
Invloed op Snelheid en gewicht zal me gestolen worden.
ik ben dus ook SpEric dusss......<br>
<br>
Doe mee met het Fiets-forum shirt. check topic kleding en schoeisel: <br>
<br>
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door motta op 19 Oktober 2005
nu niet meer, vroeger wel in mijn wedstrijd-periode.Ik vind die haardos heel wat warmer, begrijp nu waarom die wielrenners in de zomer nog met beenstukken rijden ...Motta
hahaha, zoveel haar heb ik er nu ook weer niet op ..
nu niet meer, vroeger wel in mijn wedstrijd-periode.Ik vind die haardos heel wat warmer, begrijp nu waarom die wielrenners in de zomer nog met beenstukken rijden ...Motta
hahaha, zoveel haar heb ik er nu ook weer niet op ..
ik ben dus ook SpEric dusss......<br>
<br>
<br>
Mede in het kader van het topic "Echte mannen" wil ik even wijzen op een oud Nederlandsch lied:
Al die willen te kaap'ren varenMoeten mannen met baarden zijnJan, Pier, Tjores en CorneelDie hebben baarden, die hebben baardenJan, Pier, Tjores en CorneelDie hebben baarden, zij varen mee
Over echte mannen gesproken, met haar dus, scheren was toen voor mietjes...
Al die willen te kaap'ren varenMoeten mannen met baarden zijnJan, Pier, Tjores en CorneelDie hebben baarden, die hebben baardenJan, Pier, Tjores en CorneelDie hebben baarden, zij varen mee
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 25 Maart 2006
Mede in het kader van het topic "Echte mannen" wil ik even wijzen op een oud Nederlandsch lied:
oud lied uitgebracht in die tijd door de folkgroep Fungus een optreden was werkelijk een feest
oud lied uitgebracht in die tijd door de folkgroep Fungus een optreden was werkelijk een feest
cornelli racing cycles Uden
Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 25 Maart 2006
Mede in het kader van het topic "Echte mannen" wil ik even wijzen op een oud Nederlandsch lied:Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Die hebben baarden, zij varen mee Over echte mannen gesproken, met haar dus, scheren was toen voor mietjes...
Maar die voeren toch op zee ( waterfiets ?? , toen al ?)
Jan Piet Joris en Cor01neel heette ze trouwens.
Mede in het kader van het topic "Echte mannen" wil ik even wijzen op een oud Nederlandsch lied:Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Die hebben baarden, die hebben baarden
Die hebben baarden, zij varen mee Over echte mannen gesproken, met haar dus, scheren was toen voor mietjes...
Maar die voeren toch op zee ( waterfiets ?? , toen al ?)
Jan Piet Joris en Cor01neel heette ze trouwens.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.