Trek Madone 5.9 Sl opbouwen
Ik heb hem net even via weightweenies uitgerekend, ja zelfs de kabels, computer, carbon spacers etc en de komplete fiets zit op 7508 gram.
ik kan nog zo'n 110 gram zakken door de Flite evolution te monteren maar mijn kont vindt dat minder fijn denk ik.
ik kan nog zo'n 110 gram zakken door de Flite evolution te monteren maar mijn kont vindt dat minder fijn denk ik.
"Try not. Do or do not......there is no try"
Quoten: Origineel geplaatst door andromeda op 09 September 2005
Ja ik heb hem gewogen en weegt 174 gram (exact gewicht ook volgens weightweenies) dit is de alu versie en is tegenwoordig geloof ik alleen nog in carbon te leveren.
Thanks,De mijne weegt exact even veel: toevallig ook een 11cm uitvoering?
Ik had eerst een RaceXLite, maar vind de triple uitvoering mooier: grote XXX erop. En dacht ook dat de XXX lichter zou zijn. Is helaas niet het geval, scheelt volgens mij een 20 gram.
Ja ik heb hem gewogen en weegt 174 gram (exact gewicht ook volgens weightweenies) dit is de alu versie en is tegenwoordig geloof ik alleen nog in carbon te leveren.
Thanks,De mijne weegt exact even veel: toevallig ook een 11cm uitvoering?
Ik had eerst een RaceXLite, maar vind de triple uitvoering mooier: grote XXX erop. En dacht ook dat de XXX lichter zou zijn. Is helaas niet het geval, scheelt volgens mij een 20 gram.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Helemaal af nu, vanmorgen voor het eerst gereden, echt super!!!!!
Straks nog even wat dingen fijn afstellen na zo'n eerste rit en dan volgend weekend de mergelheuvelland 2 daagse. Kan niet wachten
Straks nog even wat dingen fijn afstellen na zo'n eerste rit en dan volgend weekend de mergelheuvelland 2 daagse. Kan niet wachten
erg mooi , veel plezier ermee en hou hem heel
<a target="_blank" href= " http://img.photobucket.com/albums/v394/ ... C01354.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">mijn trekkie</a>
-
- Forum-lid
Ziet er zeer strak uit!! Daar kan je trots op zijn, zeker als hij ook nog lekker rijdt.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
Mooie fiets!
Als je de stuurpen vervangt door een stuurpen in de kleur van de zadelpen krijgt hij nog meer een klassieke uitstraling.
Veel plezier en veilige kilometers met je Trek.
Als je de stuurpen vervangt door een stuurpen in de kleur van de zadelpen krijgt hij nog meer een klassieke uitstraling.
Veel plezier en veilige kilometers met je Trek.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 12 September 2005
Mooie fiets!
Dat had ik ook al in gedachten, ik heb mijn zinnen al gezet op een Thomson in zilver, alleen twijfel ik nog over de lengte, ik heb nu een 110mm en denk dat ik een langere moet hebben dus ik ga eerst maar wat kilometers maken met deze en als ik de maat zeker weet koop ik die Thomson.......
Mooie fiets!
Dat had ik ook al in gedachten, ik heb mijn zinnen al gezet op een Thomson in zilver, alleen twijfel ik nog over de lengte, ik heb nu een 110mm en denk dat ik een langere moet hebben dus ik ga eerst maar wat kilometers maken met deze en als ik de maat zeker weet koop ik die Thomson.......
Quoten: Origineel geplaatst door andromeda op 12 September 2005
Mooie fiets!
Ook de Oval-stuurpen zoals die waarmee Heras rondfietst is dan een optie!
Mooie fiets!
Ook de Oval-stuurpen zoals die waarmee Heras rondfietst is dan een optie!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -