Ook mooi
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5634
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 17 September 2006
Deda Aelementi Dpower: In Tour getest (compact). Gewicht: 796gr. Met titanium innenlager 62gr minder. Heel stijve cranck (stijfste in test, stijver dan de Campa's), stijve kettingbladen (alleen de Campa's zijn nog een stukje stijver). Veel combinaties mogelijk: Buiten - 46 48 50 53 54; Binnen - 33 34 36 39).
Voor al dit moois betaal je echter wel flink (genoemde prijs 609 euro, vergelijkbaar met Record CT 600 euro).
Dat is mooi spul je koopt dus eigenlijk een gewone dubbel, maar ook bruikbaar als compact!! Daar is over nagedacht!!
Deda Aelementi Dpower: In Tour getest (compact). Gewicht: 796gr. Met titanium innenlager 62gr minder. Heel stijve cranck (stijfste in test, stijver dan de Campa's), stijve kettingbladen (alleen de Campa's zijn nog een stukje stijver). Veel combinaties mogelijk: Buiten - 46 48 50 53 54; Binnen - 33 34 36 39).
Voor al dit moois betaal je echter wel flink (genoemde prijs 609 euro, vergelijkbaar met Record CT 600 euro).
Dat is mooi spul je koopt dus eigenlijk een gewone dubbel, maar ook bruikbaar als compact!! Daar is over nagedacht!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Gewoon te koop bij bike-components voor 405 euro.
http://www.bike-components.de/catalog/D ... elgarnitur
http://www.bike-components.de/catalog/D ... elgarnitur
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
thanks, dit is een serieuze kanidaat..
Zeker omdat ik ze nog niet gezien heb op straat en omdat de set, naar het schijnt er stijf is, redelijk licht en ook nog eens om te toveren is naareen ' normale 53*39 ' .
Maar goed voorlopig nog lekker koe-ke-loeren en de bike-motion komt eraan, misschien dat daar nog wat moois te zien is..
Zeker omdat ik ze nog niet gezien heb op straat en omdat de set, naar het schijnt er stijf is, redelijk licht en ook nog eens om te toveren is naareen ' normale 53*39 ' .
Maar goed voorlopig nog lekker koe-ke-loeren en de bike-motion komt eraan, misschien dat daar nog wat moois te zien is..
Quote: Origineel geplaatst door colnagofreak op 17 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 17 September 2006Deda Aelementi Dpower: In Tour getest (compact). Gewicht: 796gr. Met titanium innenlager 62gr minder. Heel stijve cranck (stijfste in test, stijver dan de Campa's), stijve kettingbladen (alleen de Campa's zijn nog een stukje stijver). Veel combinaties mogelijk: Buiten - 46 48 50 53 54; Binnen - 33 34 36 39). Voor al dit moois betaal je echter wel flink (genoemde prijs 609 euro, vergelijkbaar met Record CT 600 euro). Dat is mooi spul je koopt dus eigenlijk een gewone dubbel, maar ook bruikbaar als compact!! Daar is over nagedacht!!
Die stronglight heeft deze optie ook, binnenblad zelfs tot 42.
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 17 September 2006Deda Aelementi Dpower: In Tour getest (compact). Gewicht: 796gr. Met titanium innenlager 62gr minder. Heel stijve cranck (stijfste in test, stijver dan de Campa's), stijve kettingbladen (alleen de Campa's zijn nog een stukje stijver). Veel combinaties mogelijk: Buiten - 46 48 50 53 54; Binnen - 33 34 36 39). Voor al dit moois betaal je echter wel flink (genoemde prijs 609 euro, vergelijkbaar met Record CT 600 euro). Dat is mooi spul je koopt dus eigenlijk een gewone dubbel, maar ook bruikbaar als compact!! Daar is over nagedacht!!
Die stronglight heeft deze optie ook, binnenblad zelfs tot 42.
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 06 September 2006
Wat betreft de Zipp, time?? en nog wat merken: dit zijn allemaal Stronglight cranks met precies dezelfde goede en slechte eigenschappen.....
In de TOUR van september staat een stukje dat alle geteste lichtgewicht Cranksets ( Time, zipp, Stronglight ) de boutjes afbraken na gebruik.
Wat betreft de Zipp, time?? en nog wat merken: dit zijn allemaal Stronglight cranks met precies dezelfde goede en slechte eigenschappen.....
In de TOUR van september staat een stukje dat alle geteste lichtgewicht Cranksets ( Time, zipp, Stronglight ) de boutjes afbraken na gebruik.