Voor al je afspraakjes

12 nov fietsforum ATB rit Alphen

bontempi
Forum-lid

Gebruikersavatar bontempi 11 nov 2006 12:15

Er zijn morgenvroeg ook nog 2 collega's van mij die tijdig aanwezig zijn om ook om 08.30 mee te kunnen vertrekken. Wordt zo een heel peloton, hoop dat de onderlinge verschillen niet te groot zullen zijn en dat de weergoden ons goed gezind zijn want vanmorgen was het echt "bagger"met het weer.
Tot morgen

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 11 nov 2006 21:45

Helaas, ik moet ook afhaken op het laatste moment. Niet mijn gewoonte maar is nu even niet anders...:(
Kan  ik nog mensen verleiden tot een ritje in Drunen volgende week? (liefst zaterdag)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

luna
Forum-lid

luna 13 nov 2006 10:12

wit shirt is weer schoon

@il grasso, beterschap met je rug.

@ met de mensen waar ik zondag meegefietst heb ik ben even kwijt wat jullie forum namen zijn, sorry maar ik ben ergens op de regte heide afgehaakt, volgende keer kan ik maar beter voor de 25 gaan denk ik. zoals ik al zij was dit weer de eerste keer in een tijdje dat ik op de mtb zat dus toch nog te weinig duurvrmogen denk ik.

tiest
Forum-lid HC

tiest 13 nov 2006 11:54

Het had weinig met een forumtocht te maken. Daniel had al afgehaakt, Il grasso + vriendin Waren er ook niet (hoorde dat je door je rug gegaan was) Wel waren wv de chaamse boys (Rtime/epic) en dergelijke) er. Even de hand geschud daarna ingeschreven. draai me eigen om en wie zijn er al weg   wit shirt, blauwe helm. Dat moest luna zijn, inderdaad. Joepie we waren dus compleet met vier hele mensen ik ben snel doorgereden en ben na vijftien kilometer bij de mannen uit chaam aangesloten en heb dat tempo proberen bij te houden wat niet meeviel.
Al bij al een lekker tochtje met hier en daar een bui en heel wat glibberige modder.

bontempi
Forum-lid

Gebruikersavatar bontempi 13 nov 2006 13:28

Quoten: Origineel geplaatst door luna op 13 November 2006

wit shirt is weer schoon @il grasso, beterschap met je rug.@ met de mensen waar ik zondag meegefietst heb ik ben even kwijt wat jullie forum namen zijn, sorry maar ik ben ergens op de regte heide afgehaakt, volgende keer kan ik maar beter voor de 25 gaan denk ik. zoals ik al zij was dit weer de eerste keer in een tijdje dat ik op de mtb zat dus toch nog te weinig duurvrmogen denk ik.

Ha Luna, wij hadden al het idee dat je was afgehaakt, daarvoor was het gat in één keer te groot. En Goirle was om de hoek. Gewoon op zaterdag mee gaan fietsen bij Rings en je duurvermogen gaat weer met sprongen omhoog. Martin en ik (René) hebben de ronde mooi afgemaakt, portemonnee echter die blijft kwijt, jammer. Komen nog een paar leuke tochten binnenkort, dan proberen we het gewoon nog een keer.
Grtz Bontempi

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 13 nov 2006 14:14

@ Luna: thanks.
@ TiesT: Als je het gat naar de XentiS boys eerst 15 km lang hebt dichtgereden en vervolgens de hele tocht in het wiel gevolgd heb, heb je meer dan goed je best gedaan . Normaal hebben deze heren er behoorlijk de vaart in zitten. Gezien de aard van het parcours in Alphen heb je dan waarschijnlijk meer naast de paadjes gereden dan er op om de overige deelnemers te kunnen passeren.
@ all: Leuk om te lezen dat jullie gefietst hebben.
Zaterdagmiddag was het bij het verplanten van een boompje einde oefening . Gisteren de hele dag op een stoel gezeten (waar ik zonder hulp niet meer vanaf kon). Bovendien was onze zoon ziek waardoor mijn vriendin besloot ook thuis te blijven. We hadden alle 3 dus een baaldag.
Ik kom jullie wellicht deze winter nog ergens tegen.
De Classique d'Alphen staat dit jaar eindelijk eens op mijn agenda (voorgaande jaren viel dit altijd samen met de afsluitingswedstrijd van het veldrijden).

WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

tiest
Forum-lid HC

tiest 13 nov 2006 16:38

Classique d'Alphen zeker doen. Was vorig jaar mijn allereerste cyclo het vroor belachelijk hard en het was superglad maar is hartstikke leuk. Wist toen niet wat ik moest verwachten en ben rustig gestart en eindigde ergens in de achterhoede, later in het jaar nog zo'n cyclo gereden in amerongen en dat ging een stuk beter, 29ste geloof ik van de 236 vertrekkers. Proberen dus om dit ook in alphen te bereiken. Al zal dit wel een héél stuk lastiger worden want in alphen is het echt een racebaan, dus ron neem vooral je crossfiets mee
En om na die inhaalslag nog mee te kunnen komen met de XentiSboys zoals jij ze zo mooi noemt viel niet mee. Het tempo was wel te doen alleen reed ik als vierde man (achteraan dus) en als er dan werd ingehaald en ik kon net voor de bocht als laatste er niet meer langs. Had ik weer een gat en na 5 keer het gaatje dichtrijden kon ik ze niet meer bijhalen en heb ik ze laten gaan.

tomvtchaam
Forum-lid

tomvtchaam 13 nov 2006 18:05

de xentis boys zeiden dat je heel goed hebt gereden rob
maarre kwou 25 en 45 doen maar moest naar 45 stoppe men trainer had een kapot zadel
maar voorderest ging het goed

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 13 nov 2006 18:13

Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 13 November 2006

Classique d'Alphen zeker doen. Was vorig jaar mijn allereerste cyclo het vroor belachelijk hard en het was superglad maar is hartstikke leuk. Wist toen niet wat ik moest verwachten en ben rustig gestart en eindigde ergens in de achterhoede, later in het jaar nog zo'n cyclo gereden in amerongen en dat ging een stuk beter, 29ste geloof ik van de 236 vertrekkers. Proberen dus om dit ook in alphen te bereiken. Al zal dit wel een héél stuk lastiger worden want in alphen is het echt een racebaan, dus ron neem vooral je crossfiets mee
En om na die inhaalslag nog mee te kunnen komen met de XentiSboys zoals jij ze zo mooi noemt viel niet mee. Het tempo was wel te doen alleen reed ik als vierde man (achteraan dus) en als er dan werd ingehaald en ik kon net voor de bocht als laatste er niet meer langs. Had ik weer een gat en na 5 keer het gaatje dichtrijden kon ik ze niet meer bijhalen en heb ik ze laten gaan.

Classique ken ik alleen van de verhalen. Ken een aantal jongens die daar vorig jaar top tien reden (gemiddeld > 29 km/u). Maar eens kijken waar ik uit kom qua uitslag. Ik heb in ieder geval geen hoge verwachtingen (Robin en Leo zaten rond de 60e - 70e plaats geloof ik en dat is ongeveer mijn niveau). Denk er inderdaad over om daar met de crossfiets te starten.
Bij toertochten heb ik ook nogal eens de pech achteraan in het treintje te hangen bij die jongens waardoor ik net niet samen met ze aankom bij de finish, bij andere ritten blijft alles netjes bij elkaar. Het tempo wisselt nogal per rit. Laatst moest iemand lossen uit het groepje, toen die uiteindelijk aansloot draaiden we net een lange rechte zandbaan in en besloot Leo eens flink een flink eind door te trekken op kop (> 40 km/u). Degene die net aangesloten had moest daardoor uiteindelijk weer lossen.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

tomvtchaam
Forum-lid

tomvtchaam 13 nov 2006 18:46

Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 13 November 2006

ging op zich toch wel goed heb je niet bij de finish gezien dus hard gereden jullie maar bij mij ging het niet zo goed ik reed redelijk tot men trainer zen zadel afbrak dus moesten we stoppen

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 13 nov 2006 19:45

Tom, verzoek; zou je misschien even op je leestekens en spelling kunnen letten? Leest wel zo makkelijk ;)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 13 nov 2006 22:01

Quoten: Origineel geplaatst door tomvtchaam op 13 November 2006

de xentis boys zeiden dat je heel goed hebt gereden rob
maarre kwou 25 en 45 doen maar moest naar 45 stoppe men trainer had een kapot zadel
maar voorderest ging het goed

Welkom op het forum.
Ik had daarstraks over je post heen gelezen.

Plaats reactie