Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

populariteits peiling BR

trickoutxtc3
Forum-lid

trickoutxtc3 29 okt 2006 23:53

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 29 Oktober 2006

Dat doe ik toch! maare er is meer dan alleen maar fietsen, heb zelfs nog 24 jaar aan Bowlen gedaan, ja 4 keer per week , huisleage, jeugd selectie toernooien door het hele land gespeeld, zelf nog les gegeven in het Bowlen, techniek en tactiek te over op dat gebied als ik net zo goed kan fietsen als toen ik kon Bowlen was ik prof geworden. Heb bijna zelfs nog in de nederlandse jeugdselectie gezeten maar helaas was net te oud om nog een vol jaar te kunnen presteren voor de selectie. Maare ben alweer een jaar of 8 gestopt met intensief bowlen maar je verleerd het nooit! heb een natuurlijke aanleg voor een goede houding en het gaat vanzelf sprekend. Dus wie eens een balletje wilt slaan en er niet uitkomt kan mij altijd om raad vragen , the big one weet raad!!

hey biggy ik heb ooit ook nog eens gebowld ook op een landelijk niveau, dat heb ik een jaartje volgehouden daarna had ik er geen zin meer in. ik bolwde ook met me pa in een team dat was ook niet echt een ideale combi kan ik je zegguh, ik heb totaal 6jaar gebowld van 1 op andere dag scheet ik er mee uit.. gewoon geen intresse meer......

A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

wolfy
Forum-lid

wolfy 30 okt 2006 17:08

Quoten: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 29 Oktober 2006

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 29 Oktober 2006

Dat doe ik toch! maare er is meer dan alleen maar fietsen, heb zelfs nog 24 jaar aan Bowlen gedaan, ja 4 keer per week , huisleage, jeugd selectie toernooien door het hele land gespeeld, zelf nog les gegeven in het Bowlen, techniek en tactiek te over op dat gebied als ik net zo goed kan fietsen als toen ik kon Bowlen was ik prof geworden. Heb bijna zelfs nog in de nederlandse jeugdselectie gezeten maar helaas was net te oud om nog een vol jaar te kunnen presteren voor de selectie. Maare ben alweer een jaar of 8 gestopt met intensief bowlen maar je verleerd het nooit! heb een natuurlijke aanleg voor een goede houding en het gaat vanzelf sprekend. Dus wie eens een balletje wilt slaan en er niet uitkomt kan mij altijd om raad vragen , the big one weet raad!!

hey biggy ik heb ooit ook nog eens gebowld ook op een landelijk niveau, dat heb ik een jaartje volgehouden daarna had ik er geen zin meer in. ik bolwde ook met me pa in een team dat was ook niet echt een ideale combi kan ik je zegguh, ik heb totaal 6jaar gebowld van 1 op andere dag scheet ik er mee uit.. gewoon geen intresse meer......

Hahaha, je zou bijna denken dat het een populaire sport is Heb het zelf nl. ook een tijdje gedaan en 2 jaar in de Noordelijke jeugdselectie gezeten (het gele gevaar). Maar ja, dat is inmiddels alweer een jaar of 13 geleden. Toen had ik er ook geen zin meer in.
hardrijdster, geen wielrenster

trickoutxtc3
Forum-lid

trickoutxtc3 30 okt 2006 18:22

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 30 Oktober 2006

Wat was je gem. over het  hele jaar , en niet liegen!!

ik zou het zo niet durven zegguh dan moet ik gokken en das geen eerlijk antw het is inmiddels ook 5jaar gelden dat ik voor het laatst gebowld heb!!!!!!!
als ik eens een x bij mijn ouders ben zal ik het eens opzoeken BR
yogo yogo
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

trickoutxtc3
Forum-lid

trickoutxtc3 30 okt 2006 19:25

hey biggy ik zag een tijdje terug dat je wat bontrager spul te koop had ik ben geintresseerd in het stuur en de stuurpen alleen als het de race uitvoering is en een flat bar..........
verkoop je ook die dingskes los en wat gaan ze kosten?????????
thnx alvast
yogo yogo
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

noppie
Forum-lid

noppie 30 okt 2006 20:43

SHIT ! Nauw gaat het weer over bowlen hier!
kiekeboe

colnagog
Forum-lid

colnagog 30 okt 2006 20:59

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 30 Oktober 2006

SHIT ! Nauw gaat het weer over bowlen hier!

Eerst de golf "sport" dan het bowlen maar wij praten hier toch over fietsen?
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

colnagog
Forum-lid

colnagog 30 okt 2006 21:57

ik ga maar binnenkort een zaakje beginnen om de zooi te verkopen.

Die golfsticks? Sorry, clubs??
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

trickoutxtc3
Forum-lid

trickoutxtc3 30 okt 2006 23:11

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 30 Oktober 2006

ik ga maar binnenkort een zaakje beginnen om de zooi te verkopen.

Die golfsticks? Sorry, clubs??
volgens mij heeft biggy geen golfclubs, maar toch echt hockeysticks one size fits all idee, past ook ietsiepietsie beter bij zijn voor komen denk ik
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Plaats reactie