Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

wat stemt de fietser!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 nov 2006 16:05

Kom we hebben al zo weinig partij'en in Nederland, doen we over 4 jaar met een partij mee wielrenners uit Gelderland, een partij voor de mtb'ers uit Utrecht, een partij die de hoogste belastingschaal wil afschaffen, nog een partij die flevoland weer onder water wil zetten, een partij die een kernfusie centrale wilt gaan bouwen, een partij die alle ww uitkeringen wil gaan verdubbelen en de bijstand verdrievoudigen... Zo werkt de hele staatinrichting niet meer.
Tja Diogenes, ook aan democratie kleven nog al grote nadelen. Algemeen stemrecht vind ik echt van de zotte, ik weet dat mijn mening niet echt een algemeen aanvaard is. De meest domme mensen mogen stemmen, net alsof zij ook maar een idee kunnen hebben wat goed is voor Nederland. Klinkt natuurlijk leuk als je een uitkering hebt en Marijnissen begint te roepen dat alle uitkeringen met 10% omhoog moeten. Maar als je zoiets zou doen dan help je het land gewoon omzeep. Nederlanders kunnen uitstekend klagen, mensen die zeuren dat ze zo weinig te besteden hebben, terwijl ze wel een nieuwe auto voor de deur hebben staan en 2 keer per jaar op vakantie gaan. Of mensen die in de bijstand niet rond kunnen komen en aan het eind van de maand geen eten meer kunnen kopen, nee maar onder tussen zijn er wel zoveel pakjes sigaretten doorheen gegaan en een paar kratten bier. Armoede bestaat niet in Nederland, armoede is als mensen echt zelf geen eten meer kunnen bemachtigen. Ik kan ook een fiets van een paar duizend euro gaan kopen en dan heb ik volgende week ook geen geld meer voor eten.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 23 nov 2006 16:37

Amcfan je brengt me op een idee, de volgende keer doen we mee als Partij voor de Fietsers, genoeg kennis op het forum. Genoeg potentiële stemmers, iedere nederlander heeft z'n schuur vol staan met fietsen en wil wel een gratis karretje of met 20% (PvdF - partij)korting een goedkope slogan a la JM een opvallend kapseltje en je bent zo in de 2e kamer.

Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 nov 2006 16:42

, als je AGR de 110 km of langer hebt uitgefietst mag je een fiets uitzoeken ter waarde van 4000 euro.  Als we 60 duizend wielrenners zo gek krijgen dan kan er al 1 van ons beide in de kamer een beetje stennis gaan schoppen.
Maar als we samen de kamer in willen kunnen we beter roepen dat we de belastingen gaan verlagen, de uitkeringen omhoog, de zorg wordt gratis, onderwijs wordt gratis (afschaffing collegegeld, en gratis studieboeken), alle zorginstelling moeten naar het niveau 5 sterren hotel gaan. Ben benieuwd hoeveel NL'ers zo gek zouden zijn om op zo'n progamma te stemmen.
Afbeelding

niklas2
Forum-lid

niklas2 23 nov 2006 16:45

Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 23 November 2006

Amcfan je brengt me op een idee, de volgende keer doen we mee als Partij voor de Fietsers, genoeg kennis op het forum. Genoeg potentiële stemmers, iedere nederlander heeft z'n schuur vol staan met fietsen en wil wel een gratis karretje of met 20% (PvdF - partij)korting een goedkope slogan a la JM een opvallend kapseltje en je bent zo in de 2e kamer.

aangevuld met een groepering waar je tegen bent.  Iedere partij is nl ook altijd  mordicus tegen de een of andere  groepering/groep mensen in de samenleving.
Automobilisten? Nee, ben ik zelf ook
Rijke mensen? Nee, hoop ik zelf ooit toe te behoren
Iemand nog voorstellen?
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 nov 2006 16:54

Nordic Walkers
Afbeelding

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 23 nov 2006 16:56

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 23 November 2006

, als je AGR de 110 km of langer hebt uitgefietst mag je een fiets uitzoeken ter waarde van 4000 euro.  Als we 60 duizend wielrenners zo gek krijgen dan kan er al 1 van ons beide in de kamer een beetje stennis gaan schoppen.
Maar als we samen de kamer in willen kunnen we beter roepen dat we de belastingen gaan verlagen, de uitkeringen omhoog, de zorg wordt gratis, onderwijs wordt gratis (afschaffing collegegeld, en gratis studieboeken), alle zorginstelling moeten naar het niveau 5 sterren hotel gaan. Ben benieuwd hoeveel NL'ers zo gek zouden zijn om op zo'n progamma te stemmen.

Wedden dat we 26 zetels krijgen. 
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 23 nov 2006 16:57

Loslopende honden bezitters kan ook.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

niklas2
Forum-lid

niklas2 23 nov 2006 17:01

de meeste hondenbezitters lopen los rond, dus dat wordt wel lastig.

niklas2
Forum-lid

niklas2 23 nov 2006 17:06

Nordic Walkers

Nordic Walkers zijn in de herfst uitermate nuttig inzetbaar, vermits ze die stokken gebruiken waar ze voor zijn: bladprikken

ilfalco2004
Forum-lid

ilfalco2004 23 nov 2006 17:10

Quoten: Origineel geplaatst door Niklas2 op 23 November 2006

de meeste hondenbezitters lopen los rond, dus dat wordt wel lastig.

Klopt helaas wel dat ze loslopen (de hondenbezitters). Niet voor het een of het ander maar echt zuiver ben je niet (om het maar hard te stellen, ivm de komende verkiezingen) als je tegen een dier loopt te lullen dat gegarandeerd nooit iets terug zegt.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 nov 2006 17:29

Nog wat punten erbij en 2/3 van Nederland stemt op ons (alle forumleden met meer dan 200 posts komen op de kieslijst) en we kunnen mooi de grondwet verbouwen als we de 1e kamer naar onze hand zetten.
Afbeelding

tyrion
Forum-lid

tyrion 23 nov 2006 18:33

Nog wat punten erbij en 2/3 van Nederland stemt op ons (alle forumleden met meer dan 200 posts komen op de kieslijst) en we kunnen mooi de grondwet verbouwen als we de 1e kamer naar onze hand zetten.

Ja en zo voeren we de dictatuur in. Dat soort voorbeelden kennen we uit de geschiedenis. Ik vind dat er hier wel heel aanmatigend over de kiezers gesproken en vooral over die van de linkerzijde. Hetzelfde zou ik ook kunnen doen met rechts. Alsof die een zegen voor het land zijn geweest. Het lijkt erop alsof alleen spierballentaal nog in tel is, maar ook dat gaat zich tegen de gebruikers keren. Overigens is dit wel een uitslag om hoofdpijn van te krijgen. Een volgende spoedige stembusgang valt niet uit te sluiten.
voetballen is een spel, wielrennen een sport

Plaats reactie