Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 01 April 2007
Meestal wordt de broek opgestuurd naar Assos en als je mazzel heb krijg je een nieuwe (als)...... Assos staat bekend om hun goede service ...
Heb ik gedaan. Afwachten wat het wordt.
Favoriete Kleding...?
ik ben, zoals velen, een groot fan van het comfort van assos kleding. Het zit werkelijk fantastisch. Het is helaas niet erg duurzaam. Vorig jaar eind van de zomer een broek gekocht en die is al flink versleten. De shirts zitten ook geweldig. Nadat ik echter mijn EVO jack een keer met een flink ongeschoren kin had dichtgeritst is de hele hals gaan pluizen. Maar nogmaals, qua comfort is het subliem en dat is ook wat waard.
ndertussen 2 v mn 3 Assos broeken terug naar Zwitserland. 1(het topmodel ...13), waar de naad los kwam via mn Fm, en de Equipe, vd valpartij, zelf verstuurd. Deze laatste op aanraden v d importeur (Feryn België)
De eerste broek is ondertussen al 7 weken weg(gaat via importeur), maar daarvoor had men me verwittigd. Zelf opsturen zou sneller moeten, dus ik ben wel benieuwd.
De eerste broek is ondertussen al 7 weken weg(gaat via importeur), maar daarvoor had men me verwittigd. Zelf opsturen zou sneller moeten, dus ik ben wel benieuwd.
- spinningfreak
- Forum-lid
Ben zelf dol op NikePro ondershirts. Heb ondertussen een hele verzameling zonder, korte of lange mouwen.
Bij Bataviastad (Lelystad) hebben ze op het ogenblik trouwens Nike compression ondershirts (Seizoen 2006) voor de helft van het geld. Helaas alleen vanaf maat L. Het zijn wel geen fiets ondershirts, maar ook op de fiets zitten ze heerlijk.
Gebruik ze zelf bij hardlopen en spinning trouwens gewoon als bovenshirt.
Bij Bataviastad (Lelystad) hebben ze op het ogenblik trouwens Nike compression ondershirts (Seizoen 2006) voor de helft van het geld. Helaas alleen vanaf maat L. Het zijn wel geen fiets ondershirts, maar ook op de fiets zitten ze heerlijk.
Gebruik ze zelf bij hardlopen en spinning trouwens gewoon als bovenshirt.
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 11 April 2007
Quoten: Origineel geplaatst door galibier op 07 April 2007
Meestal wordt de broek opgestuurd naar Assos en als je mazzel heb krijg je een nieuwe (als)...... Assos staat bekend om hun goede service ...
Ben echt heel benieuwd, laat wat horen als er wat terug komt.
Ik ga heel kort zijn - hoewel het m'n stoutste verwachtingen overtreft. Bon, ik heb na mn valpartij een nieuwe Assos Equipe broek ontvangen uit Zwitzerland, met een bedankbriefje erbij om mijn keuze voor Assos. Volgens Assos is de oude (ttz 2 weken oude) broek hersteld, maar volgens mij is het gewoon een nieuwe. En dit op 2 weken tijd. Waar maak je dit heden ten dage nog mee? En vorige zaterdag reed ik op een gewone Assos Uno nog met 3 andere vluchters 3 ronden voorop en finishte finaal 13de van de 38. Wat gaat dit met de Equipe wel niet zijn?
Quoten: Origineel geplaatst door galibier op 07 April 2007
Ben echt heel benieuwd, laat wat horen als er wat terug komt.
Ik ga heel kort zijn - hoewel het m'n stoutste verwachtingen overtreft. Bon, ik heb na mn valpartij een nieuwe Assos Equipe broek ontvangen uit Zwitzerland, met een bedankbriefje erbij om mijn keuze voor Assos. Volgens Assos is de oude (ttz 2 weken oude) broek hersteld, maar volgens mij is het gewoon een nieuwe. En dit op 2 weken tijd. Waar maak je dit heden ten dage nog mee? En vorige zaterdag reed ik op een gewone Assos Uno nog met 3 andere vluchters 3 ronden voorop en finishte finaal 13de van de 38. Wat gaat dit met de Equipe wel niet zijn?
@ Galibier heb je dit adres gebruikt om de broek zelf te versturen:
ASSOS of Switzerland SA6854 San Pietro di StabioSwitzerland
Mijn Fl13 van net iets meer dan een jaar oud heeft ook een dunne plek achterop, boven de zeem (thv bovenkant bilnaad zeg maar). Erg jammer omdat ik bovengenoemd comfort absoluut onderschrijf. Dus ik ga hem maar eens opsturen. Sugoi komt in de buurt maar de pijn in de kont is er gewoon eerder dan met Assos. Voor mij op 1. Assos. 2.Sugoi. Gedeelde 3e. Castelli en Bioracer forumbroek. 4.Ultima. 5. Aldi (prima op de Tacx)
ASSOS of Switzerland SA6854 San Pietro di StabioSwitzerland
Mijn Fl13 van net iets meer dan een jaar oud heeft ook een dunne plek achterop, boven de zeem (thv bovenkant bilnaad zeg maar). Erg jammer omdat ik bovengenoemd comfort absoluut onderschrijf. Dus ik ga hem maar eens opsturen. Sugoi komt in de buurt maar de pijn in de kont is er gewoon eerder dan met Assos. Voor mij op 1. Assos. 2.Sugoi. Gedeelde 3e. Castelli en Bioracer forumbroek. 4.Ultima. 5. Aldi (prima op de Tacx)
To Assos of Switzerland Customer Care
Via Bresce 1
6854 San Pietro Di Stabio
SWITZERLAND
Ik weet natuurlijk niet of ze voor normale slijtage (je broek is een jaar oud) een nieuwe broek gaan opsturen. Zou ze op 1,2,3 naar het faillissement leiden, me dunkt. Maar zaken die met fabrieksfouten te maken hebben, worden er wel keurig afgehandeld, de broek wordt hersteld, ofwel wordt ze vervangen.
Via Bresce 1
6854 San Pietro Di Stabio
SWITZERLAND
Ik weet natuurlijk niet of ze voor normale slijtage (je broek is een jaar oud) een nieuwe broek gaan opsturen. Zou ze op 1,2,3 naar het faillissement leiden, me dunkt. Maar zaken die met fabrieksfouten te maken hebben, worden er wel keurig afgehandeld, de broek wordt hersteld, ofwel wordt ze vervangen.
Bioracer
(dan wel met de zeem in het broekje die ook in de tijdritpakken zit, lekker zacht)
Buiten het wielrennen om: Björn Borg, G-Star, Replay noem maar op...
(dan wel met de zeem in het broekje die ook in de tijdritpakken zit, lekker zacht)
Buiten het wielrennen om: Björn Borg, G-Star, Replay noem maar op...
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door rene1 op 17 April 2007
...Maar ik zal er over nadenken voor ik 'm verstuur.
Vergat nog te vermelden dat je in alle geval een copie van het factuur moet meezenden en uiteraard een brief met de reden van verzending.
...Maar ik zal er over nadenken voor ik 'm verstuur.
Vergat nog te vermelden dat je in alle geval een copie van het factuur moet meezenden en uiteraard een brief met de reden van verzending.