Alles over vakanties op én met de fiets

Waalse Pijl 19 mei

reinvandewou
Forum-lid

reinvandewou 19 mei 2007 23:43

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 19 Mei 2007

Net ff de fiets een van zijn befaamde douchebeurten gegegeven, was hard nodig

ik vermoed dat je er zelf nu langs ligt

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 19 mei 2007 23:49

Wie weet trouwens het webadres van de fotograaf op de Redoute?

reinvandewou
Forum-lid

reinvandewou 20 mei 2007 00:21

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 19 Mei 2007

Wie weet trouwens het webadres van de fotograaf op de Redoute?

ik denk dat ze alleen bij de finish te koop waren. Daar heeft mn vader die van mij gekocht iig.

hagalicious
Forum-lid

hagalicious 20 mei 2007 00:52

ik ben terug.

Eeen schitterende maar loodzware dag voor mij. Het eten van de dag ervoor was verkeerd gevallen en daarom heb ik 8 keer kotsend aan de kant gestaan. Wel uitgereden maar wat een stijle rotkrengen zitten erin. Ik heb in tijden nie zo diep in de buidel moeten tasten als vandaag. Sommige heuvels inderdaad met 11.0 km/u en totaal geen kracht in de benen. Daarom ben ik stiekun een beetje trots op mezelf dat ik toch heb volgehouden Zo zie je dat als je iets wil dat je door mentale kracht een eind komt. Het herstellen kan beginnen. Douchen en naar bed. Onderhoud komt morgen!

Groeten Hagalicious

baswolfs
Forum-lid

baswolfs 20 mei 2007 01:09

Prachtige verhalen en zout in de wonde voor diegenen die niet zijn gegaan. Ik heb de route opgeslagen en ga de cols de komende weken bezoeken. Een aantal zijn bekende grond, maar zonder uitzondering de moeite waard om er weer terug te gaan. Tilff-Bastogne-Tilff lonkt aan het einde van de maand...
http://www.kuitenbijters.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Arjan
Forum-lid

Gebruikersavatar Arjan 20 mei 2007 10:48

Voor de derde keer heb ik nu deze tocht gereden, altijd de de 210 km gedaan. Het was nu al weer een aantal jaren geleden.
Maar ik wil graag mijn gemeende complimenten aanbieden aan de organisatie. Zeer, echt zeer goed uitgepijld. Verkeerd rijden was er dan ook zeker niet bij. Bij de controleposten deden de mensen van de organisatie hun uiterste best en er was altijd wat te eten. Ook aan drinken, wat zo belangrijk is, was gedacht. Aan de finish hadden de mensen van de organisatie een vriendelijk woord voor iedereen.
Toch wil ik nogmaals de uitstekende uitpijling roemen. Daar kunnen ze bij de Fiets Challenge nog wat van leren.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 20 mei 2007 11:10

Niet alleen de Fietschallenge, maar ook de 5x (!) zo dure Amstel Gold Race. Niks bikechip, polsbandje, fietsbordje, SMS service en andere onzin maar gewoon één simpel bordje op je fiets en € 5.- betalen! Helemaal fantastisch! Ik wil niet moeilijk doen over geld, maar ik snap nu alweer niet waarom ik bij Limburgs Mooiste € 17.- euro op tafel moet gaan leggen. 

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 20 mei 2007 12:52

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 20 Mei 2007

Niet alleen de Fietschallenge, maar ook de 5x (!) zo dure Amstel Gold Race. Niks bikechip, polsbandje, fietsbordje, SMS service en andere onzin maar gewoon één simpel bordje op je fiets en € 5.- betalen! Helemaal fantastisch! Ik wil niet moeilijk doen over geld, maar ik snap nu alweer niet waarom ik bij Limburgs Mooiste € 17.- euro op tafel moet gaan leggen. 

Om de sponsoren te betalen vrees ik!, dit is gewoon een fietsclub die de organisatie in handen heeft, echte liefhebbers en vriendelijke en aardige vrijwilligers!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

magoo
Forum-lid

Gebruikersavatar magoo 20 mei 2007 13:36

Ik ben wakker! Gisteren de 160 km gefietst en wat was het weer zwaar! Gelukkig is het wel de hele dag droog gebleven, maar het was wel fris. Mooie route, uitstekende verzorging onderweg en prima uitgepijld (hoewel ik me afvraag of de pijlen ieder jaar wel worden overgschilderd, volgens mij niet). Complimenten aan de organisatie! De tocht wordt wel in rap tempo populairder, het was dit jaar stukken drukker had ik het idee. Daardoor ging het parkeren ook niet echt soepel, volgens jaar start ik zeker een uur eerder, nu waren we tegen half 9 bij de start en stond het al aardig vol.
Tot slot hulde aan de forummers die hun snelheid op de steile klimmen nog op 11 per uur konden houden, ik zat zo af en toe op 8 per uur en volgens mij ging de Thier de Coo nog langzamer! Gemiddelde snelheid aan het einde 23 per uur, viel me toch niet tegen.
Ga zometeen mijn fiets eens poetsen...
@Havana: reed jij in een wit Liquigas shirt (volgens mij een leiderstrui van de pro tour)? Ik heb nl iemand gezien op een Bianchi met zo'n shirt aan.
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 20 mei 2007 13:38

La Redaute 19 mei 7.50 uur
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

hagalicious
Forum-lid

hagalicious 20 mei 2007 13:48

er stond trouwens dit jaar wel iemand langs de redoute die erg fan was van Phill hahahah

magoo
Forum-lid

Gebruikersavatar magoo 20 mei 2007 13:53

@Hagalicious: Z'n moeder waarschijnlijk, die woont er immers vlakbij...
@ Colnagofreak: Vind je die foto op internet (zo ja, waar) of heb je 'm gisteren gekocht en zelf ingescand?
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT

Plaats reactie