WK Veldrijden 2011
Pauwels zeurt niet, lult niet veel maar fietst. 2 maal lek en toch podium. Ik vond het een
zwakke uitspraak van Wellens "heb nog voor mijn fans doorgereden", Albert viel ook tegen.
Alsof ze geen zin meer hadden. Nys heeft een hele goede indruk op mij gemaakt, maarja
Stybar oppermachtig met die felle aanval, Kon Nys echt niet meer aan, ook al had ie geen
lek gereden.
zwakke uitspraak van Wellens "heb nog voor mijn fans doorgereden", Albert viel ook tegen.
Alsof ze geen zin meer hadden. Nys heeft een hele goede indruk op mij gemaakt, maarja
Stybar oppermachtig met die felle aanval, Kon Nys echt niet meer aan, ook al had ie geen
lek gereden.
Opvallend veel Stevens fietsen vooraan in de wedstrijd gezien vandaag en de afgelopen weken. Ik heb er niks mee maar toch opvallend.
Vos, een heel diepe buiging, grote, grote klasse, ik begin ze steeds leuker te vinden, Stybar idem dito hoewel ik stieken hoopte op een flinke stuurfout met een val tot geval waardoor Sven kon winnen. Sorry mannen, ik heb nu eenmaal meer met Nys dan met Stybar. (zal m'n leeftijd wel zijn)
Terechte bronzen plak voor Pauwels die weer eens liet zien dat hij bij de beste van de wereld hoort en niet zeurt of zeikt en gewoon z'n benen laat spreken.
Vos, een heel diepe buiging, grote, grote klasse, ik begin ze steeds leuker te vinden, Stybar idem dito hoewel ik stieken hoopte op een flinke stuurfout met een val tot geval waardoor Sven kon winnen. Sorry mannen, ik heb nu eenmaal meer met Nys dan met Stybar. (zal m'n leeftijd wel zijn)
Terechte bronzen plak voor Pauwels die weer eens liet zien dat hij bij de beste van de wereld hoort en niet zeurt of zeikt en gewoon z'n benen laat spreken.
Niets is wat het lijkt..
Waterman schreef:Pauwels zeurt niet, lult niet veel maar fietst. 2 maal lek en toch podium.
Het is geen jongen die met praatjes de boel wil overheersen.
Daarmee wint hij mijn sympathie.
-------------------
Goed gepiekt van Stybar zo haalt hij uit een verloren decembermaand nog iets moois.
Deed Albert ook al eens .
Vos was echt beter dan de rest.
Terechte winnaars
Zij is ook tegen
Bottecchia schreef:Straffe prestatie van Stybar. Ik denk overigens wel dat Lars Boom met een enigszins dubbel gevoel heeft zitten kijken vandaag. Want dit parcours in combinatie met de omstandigheden was hem op het lijf geschreven.
Ik heb uiteraard op Sporza gekeken. Veel meer aandacht kwa voorbeschouwing en een beetje Belgisch chauvinisme kan ik prima hebben bij hun volkssport.
Voor wat betreft Lars Boom denk ik hetzelfde. Meende dat hij deelname nog wel heeft overwogen, maar na overleg met de ploegleiding definitief de knoop heeft doorgehakt.
Ik heb om dezelfde reden op de Belg gekeken. Fijn zo'n voorbeschouwing. De NOS had voetbal om 13.45 uur. En ja, mogen ze een beetje chauvinistisch zijn? Zijn wij ook wanneer er een pak Nederlanders goed meedoet in één of andere tak van sport.
- daniel1975
- Forum-lid HC
fizik schreef:. En ja, mogen ze een beetje chauvinistisch zijn? Zijn wij ook wanneer er een pak Nederlanders goed meedoet in één of andere tak van sport.
"Wij" hebben meer respect voor bijv Christine Nesbitt die met overmacht de
WK Sprint wint en zijn blij voor Gerritsen en Boer met hun podiumplaatsen.
Bij de Belg gaat het bij hun sport wel iets anders....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Daniel1975 schreef:fizik schreef:. En ja, mogen ze een beetje chauvinistisch zijn? Zijn wij ook wanneer er een pak Nederlanders goed meedoet in één of andere tak van sport.
Vanaf het moment dat jullie "belg" horen of zien, lijkt het wel of jullie daar in Nederland ander commentaar horen.
Door steeds die commentaren over Sporza en de chauvinistische belg hier te lezen heb ik er dit maal echt op gelet, en wat hoorde ik.... respect voor Stybar, iedereen die hem zijn zege gunde, geen kruid tegen opgewassen, niemand die hem pech of een valpartij wenste, hij was de sterkste, ik de 2de sterkste...
of scheelt er iets aan mijn gehoororgaan?
Daniel1975 schreef:fizik schreef:. En ja, mogen ze een beetje chauvinistisch zijn? Zijn wij ook wanneer er een pak Nederlanders goed meedoet in één of andere tak van sport.
lol,
als je dan toch goed zou geluisterd hebben naar sporza dan zou je gehoord hebben dat de overwinning van Stybar nooit in vraag is gesteld en dat hij de terechte winnaar is/was. Dat vond iedereen. Betreffende dat chauvinisme, het lijkt me logisch dat je graag hebt dat iemand uit uw land wint of zie ik dit verkeerd ? Da's toch overal zo ...
Ah ja, da's waar, in NL was het niet effe balen toen ze 2de werden in het WK voetbal, daar zag je na afloop iedereen dansend en zingend door de straten huppelen ... lol
Ik denk dat elke Belg fier is met zilver en brons voor ons land want meer zat er niet in en er is niemand die Stybar die 2de titel niet gunt, integendeel het is een mooie kampioen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
TS-Biker schreef: Ah ja, da's waar, in NL was het niet effe balen toen ze 2de werden in het WK voetbal, daar zag je na afloop iedereen dansend en zingend door de straten huppelen ... lol
Ik wel
Op de manier waarop ze toen speelden verdien je de titel ook niet....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Daniel1975 schreef: "Wij" hebben meer respect voor bijv Christine Nesbitt die met overmacht de
Onzin natuurlijk: zoals Herbawife al zegt, was er op Sporza niets dan lof te horen voor Stybar. En wanneer, eens in de zoveel jaar, de Oranje-mania de geesten collectief vertroebelt is er van dat respect ook niet meer zó erg veel te merken. Beetje selectief gehoor, allicht...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- oldandslow
- Forum-lid
Daniel1975 schreef:Hopelijk leert ze ervan dat de aanval loont en gaat ze in September ook eens in de aanval ipv wachten op de concurrentie. Beter 10e en het hebben geprobeerd, dan weer 2e na afwachten.
Dit was in elk geval met grote overtuiging!!
Wat moet ze nog leren dan, met zo'n erelijst? Het probleem op de weg is dat ze alleen tegen de rest moet koersen. En als ze met een aanvallende tactiek niet wint zou er ongetwijfeld hier op het forum gemeld worden dat ze moet leren beter in te delen.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works