cr1pro of soloist?
Oh jawel hoor zolang het maar niet in persoonlijk wordt
. We vermijden echter de kleur van de fiets en de bijpassende ventieldopjes (om te voorkomen dat we de Italo adepten en sommige vrouwelijke fans ongewild in de discussie betrekken 

Ik zie de vergelijking tussen die twee wel. Ik ben op de site van salden geweest en die heeft aantrekkelijk geprijsde Scotts staan. De Scott CR1 Pro met Ultegra kost daar nu €2239.
Ik heb zelf ook een velanglijste gemaakt voor een Cervelo met campa Centaur en Fulcrum Racing 3... ik kwam uit op €2110,- voor een compleet zelf samengestelde fiets.
Een beetje dezelfde prijsklasse dus. Ik zelf ben alleen nog steeds een beetje huiverig voor carbon, stijfheid, levensduur enz... de Cervelo zou mijn persoonlijke keuze wezen.
Zeg, waar kan dan aan een Soloist Team frame komen voor €999,-?
Ik heb zelf ook een velanglijste gemaakt voor een Cervelo met campa Centaur en Fulcrum Racing 3... ik kwam uit op €2110,- voor een compleet zelf samengestelde fiets.
Een beetje dezelfde prijsklasse dus. Ik zelf ben alleen nog steeds een beetje huiverig voor carbon, stijfheid, levensduur enz... de Cervelo zou mijn persoonlijke keuze wezen.
Zeg, waar kan dan aan een Soloist Team frame komen voor €999,-?
" Ik zelf ben alleen nog steeds een beetje huiverig voor carbon, stijfheid, levensduur enz... de Cervelo zou mijn persoonlijke keuze wezen"
Gewoon kopen wat het beste bij je past (optiek zie je toch niet als je er op zit). De cervelo is zeker degelijk maar alu is zeker niet betrouwbaarder dan carbon en de Scott Cr1 frames zijn superstijf, redelijk comfortabel en hebben een extreem laag uitvalcijfer (zeker gezien de aanzienlijke aantallen die zijn verkocht).
Overigens is bij een CR1 geen uitgebalanceerde fiets op te bouwen voor 2100 (begint zo bij 2500). Een centaur groep kan maar met een setje Zonda's kom je snel op dit bedrag. Overigens win je enkel op je frame bijna 500 gram en da's ook wat waard.
Gewoon kopen wat het beste bij je past (optiek zie je toch niet als je er op zit). De cervelo is zeker degelijk maar alu is zeker niet betrouwbaarder dan carbon en de Scott Cr1 frames zijn superstijf, redelijk comfortabel en hebben een extreem laag uitvalcijfer (zeker gezien de aanzienlijke aantallen die zijn verkocht).
Overigens is bij een CR1 geen uitgebalanceerde fiets op te bouwen voor 2100 (begint zo bij 2500). Een centaur groep kan maar met een setje Zonda's kom je snel op dit bedrag. Overigens win je enkel op je frame bijna 500 gram en da's ook wat waard.
Master B schreef: Zeg, waar kan dan aan een Soloist Team frame komen voor 999,-?
Bij CSC kan ik er één voor je vandaan halen voor 50 euro meer.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Laagste prijs die ik heb gevonden is voor €1016,- bij Vos Zwanenburg