Gazelle Goldline Fixed Gear Customized
In een vorige baan deden we zaken met een bedrijf dat onze auto's bestickerde. Dit bedrijf zat in Soest of Amersfoort. Het voordeel van deze stickers was dat ze geweldig goed bleven zitten (ik heb er eens een paar van een auto af moeten halen en dat was niet leuk) en de stickers laten UV-straling door. Als je ooit besluit de stickers te verwijderen is je frame niet verkleurd. Als je serieuze belangstelling hebt wil ik wel naar de contactgegevens van dat bedrijf gaan zoeken (graven).
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Het frame&vork is binnen 
Het is een mooie donkere en aparte kleur geworden. Beetje industrie/machine/metaal achtig.
Foto's volgen morgen.
Iemand trouwens een idee met wat voor lijm ik het balhoofdplaatje weer op het frame krijg?
Grtz.
Rubenio

Het is een mooie donkere en aparte kleur geworden. Beetje industrie/machine/metaal achtig.
Foto's volgen morgen.
Iemand trouwens een idee met wat voor lijm ik het balhoofdplaatje weer op het frame krijg?
Grtz.
Rubenio
[quote="GastheerG"][quote="rubenio"]Het frame&vork is binnen 
Foto's volgen morgen.[/quote]
Ben je wel goed bij je hoofd? NU NU NU!
Lijm zou ik denk ik twee componentenlijm nemen.
[/quote]
haha, ik moest me haasten want ik had een personeelsfeestje, dus geen tijd om even een paar mooie kiekjes te nemen en ze te uploaden etc.
Maar ik ga morgen(inmiddels vandaag) m'n best doen!
Wat betreft de lijm, het mag op zich wel redelijk agressief spul zijn want het is geen lak maar een poedercoating-laag , die kan wel wat meer hebben denk ik.
Maar wat is de beste keuze?
Grtz.
Rubenio

Foto's volgen morgen.[/quote]
Ben je wel goed bij je hoofd? NU NU NU!
Lijm zou ik denk ik twee componentenlijm nemen.
[/quote]
haha, ik moest me haasten want ik had een personeelsfeestje, dus geen tijd om even een paar mooie kiekjes te nemen en ze te uploaden etc.
Maar ik ga morgen(inmiddels vandaag) m'n best doen!
Wat betreft de lijm, het mag op zich wel redelijk agressief spul zijn want het is geen lak maar een poedercoating-laag , die kan wel wat meer hebben denk ik.
Maar wat is de beste keuze?
Grtz.
Rubenio
Ruben,
Ik heb nog hele goede dubbelzijdige tape voor je balhoofdplaatje. Ik stuur wel een stuk mee met de andere zending.
Met deze tape blijft het plaatje absoluut zitten en beschadig je de lak niet.
Ik heb nog hele goede dubbelzijdige tape voor je balhoofdplaatje. Ik stuur wel een stuk mee met de andere zending.
Met deze tape blijft het plaatje absoluut zitten en beschadig je de lak niet.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.