Colnago Mapei singlespeed
We zijn echt niet nieuwsgierig, maar waar blijven de foto's van de opbouw Anaszi ?
Druk (al dat werken tussendoor houdt zo op), griep of geen tijd is geen excuus, we willen wel graag geëntertaind worden door je
Druk (al dat werken tussendoor houdt zo op), griep of geen tijd is geen excuus, we willen wel graag geëntertaind worden door je

Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
Ik zal ook m'n ogen open houden voor die spulletjes die jij nodig heb.
Je moet me alleen even uitleggen waarom er nog geen topic open is met de foto's van de verbouwing van je ros! Is natuurlijk wel de bedoeling he!
Dit voorjaar maar eens een ritje plannen om gezamenlijk de classic racerts uit te laten, ik ken er nog wel een paar die dat wel kunnen waarderen
Je moet me alleen even uitleggen waarom er nog geen topic open is met de foto's van de verbouwing van je ros! Is natuurlijk wel de bedoeling he!
Dit voorjaar maar eens een ritje plannen om gezamenlijk de classic racerts uit te laten, ik ken er nog wel een paar die dat wel kunnen waarderen
[quote="Anaszi2.0"]Een 1A.

[/quote]
Waar heb je deze gekocht ? Ik zoek een soortgelijke, maar vind ze vooral in de US.

[/quote]
Waar heb je deze gekocht ? Ik zoek een soortgelijke, maar vind ze vooral in de US.
Mooie spulletjes, dit belooft echt een fraai fietsje te worden (tof dat je een Croce d'Aune-balhoofd op de kop hebt kunnen tikken, één van de mooiste vind ik zelf).
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!