@van tuyl: bij hopmans is hij 429/559
opbouw onderdelen groep bij vos zwanenburg
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Sorry foutje 
@van tuyl: bij hopmans is hij 429/559
@van tuyl: bij hopmans is hij 429/559
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 43534
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Goedkoper dan Hopmans kom je ze zeer, zeer zelden tegen. Daar zit je nooit fout met campagroepen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dan moeten ze daar maar vandaan komen denk ik.
En met de hulp van een medeforum lid/ team genoot die bij een fietsenmaker werkt als vakantie baantje, moet de montage van de crank ook wel goedkomen denk ik. Dan leer ik denk beter hoe het allemaal werkt, als dat je het bij vos uit zou laten doen en dan weet ik zeker dat het goed gebeurd.
bedankt voor jullie reacties in ieder geval.
mvgr
En met de hulp van een medeforum lid/ team genoot die bij een fietsenmaker werkt als vakantie baantje, moet de montage van de crank ook wel goedkomen denk ik. Dan leer ik denk beter hoe het allemaal werkt, als dat je het bij vos uit zou laten doen en dan weet ik zeker dat het goed gebeurd.
bedankt voor jullie reacties in ieder geval.
mvgr
koga kimera road 1k
-
stefanowitz
- Forum-lid
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 05 jun 2008 22:13
Heb afgelopen vrijdag weeeer een racefiets bij de Vos gekocht. Mijn 6e inmiddels nu. En ook nu kon ik deze firma niet betrappen op enige achterblijvende service. Ja, het is gigantisch druk. Ik ben immers ook niet de enige die daar een fiets vandaan wil hebben, en ja, de mannen proberen zo goed en zo kwaad als het kan iedereen van dienst te zijn.
Ik toon het geduld, want ik weet waarop ik wacht. Alles is bespreekbaar en ik kan de fiets precies zo krijgen als ik hem hebben wil. De voorraad en mogelijkheden bij deze firma zijn groot, en ook nu ben ik blij verrast door wat hij mij niet aan kon bieden, een carbon stuur van een bepaald type en maat ruimschoots compenseerde met een duurder exemplaar.
Aankomende fiets nummer 7 komt met zekerdheid ook bij de Firma de Vos vandaan!
Verder kan ik iedereen gewoon aanbevelen daar een fiets te kopen. Kijk eerst thuis op je gemak wat je ongeveer hebben wilt, wat je mooi vind en sla dan je slag. Het geld wat je overhoudt kun je mooi gebruiken om je net nieuwe fiets aldaar mee te pimpen.
mvg
Ik toon het geduld, want ik weet waarop ik wacht. Alles is bespreekbaar en ik kan de fiets precies zo krijgen als ik hem hebben wil. De voorraad en mogelijkheden bij deze firma zijn groot, en ook nu ben ik blij verrast door wat hij mij niet aan kon bieden, een carbon stuur van een bepaald type en maat ruimschoots compenseerde met een duurder exemplaar.
Aankomende fiets nummer 7 komt met zekerdheid ook bij de Firma de Vos vandaan!
Verder kan ik iedereen gewoon aanbevelen daar een fiets te kopen. Kijk eerst thuis op je gemak wat je ongeveer hebben wilt, wat je mooi vind en sla dan je slag. Het geld wat je overhoudt kun je mooi gebruiken om je net nieuwe fiets aldaar mee te pimpen.
mvg
Fietsen is leuk totdat het zeer doet
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
- Berichten: 4290
- Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25
spook schreef:Gefeliciteerd met je fiets, Stefanowitz!
Kan haast niet wachten op je verkooppraatje bij nummer 7....!
Laat me raden. U bent nog nooit eerder bij Vos geweest. (Neither have I).
Stefanowitz schreef:Heb afgelopen vrijdag weeeer een racefiets bij de Vos gekocht. Mijn 6e inmiddels nu. En ook nu kon ik deze firma niet betrappen op enige achterblijvende service. Ja, het is gigantisch druk. Ik ben immers ook niet de enige die daar een fiets vandaan wil hebben, en ja, de mannen proberen zo goed en zo kwaad als het kan iedereen van dienst te zijn.
Ik toon het geduld, want ik weet waarop ik wacht. Alles is bespreekbaar en ik kan de fiets precies zo krijgen als ik hem hebben wil. De voorraad en mogelijkheden bij deze firma zijn groot, en ook nu ben ik blij verrast door wat hij mij niet aan kon bieden, een carbon stuur van een bepaald type en maat ruimschoots compenseerde met een duurder exemplaar.
Aankomende fiets nummer 7 komt met zekerdheid ook bij de Firma de Vos vandaan!
Verder kan ik iedereen gewoon aanbevelen daar een fiets te kopen. Kijk eerst thuis op je gemak wat je ongeveer hebben wilt, wat je mooi vind en sla dan je slag. Het geld wat je overhoudt kun je mooi gebruiken om je net nieuwe fiets aldaar mee te pimpen.
mvg
Wow gefeliciteerd,
Wanneer ga je voor de achtste fiets?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
intersantos
- Forum-lid
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24
jammer dat hier een dicussie ontstaat die eigenilijk niets met het topic te maken heeft. Over het vet en locktight hebben veel mensen gelijk... en ook ongelijk. Heeft vooral te maken met heet SOORT crankstel en bracket dat je installeerd.
Het vlakken van de bracket pot heeft bij een frame met schroefdraad weining zin. Die schroefdraad is erin getrokken en kan je niets meer aan veranderen.Gewoon hopen dat de schroefdraad recht is. De cups die je hierin draait moet je natuurlijk wel monteren met vet of mantagepasta. De crank zelf zet je vast met een moment sleutel en komt nooit ongewenst los, of er is iets beschadigd of defekt. Het vlakken van de braket pot heeft wel belang bij lagerschalen die in het frame perst. Meestal gebeurt dit door de fietsen maken omdat je daar wat gereedschap voor nodig hebt. Monteer je ze toch zelf, gebruik dan nooit vet. Les 1 in techniek, en dus niet enkel voor de fiets, is dat je lagers van welk type Nooit monteerd met vetomdat ze dan kunnen slippen en loskomen. Het lager zelf mag je wel smeren maat enkel met speciaal lagervet. Feit is dat je deze basis moet vatten voor je een lager monteert. Mijn advies: werk je met cups, doe maar maar laat het persen aan de vak man over, is trouwens gevaarlijk voor framebreuk als je niet weet wat je doet.
groetjes
Het vlakken van de bracket pot heeft bij een frame met schroefdraad weining zin. Die schroefdraad is erin getrokken en kan je niets meer aan veranderen.Gewoon hopen dat de schroefdraad recht is. De cups die je hierin draait moet je natuurlijk wel monteren met vet of mantagepasta. De crank zelf zet je vast met een moment sleutel en komt nooit ongewenst los, of er is iets beschadigd of defekt. Het vlakken van de braket pot heeft wel belang bij lagerschalen die in het frame perst. Meestal gebeurt dit door de fietsen maken omdat je daar wat gereedschap voor nodig hebt. Monteer je ze toch zelf, gebruik dan nooit vet. Les 1 in techniek, en dus niet enkel voor de fiets, is dat je lagers van welk type Nooit monteerd met vetomdat ze dan kunnen slippen en loskomen. Het lager zelf mag je wel smeren maat enkel met speciaal lagervet. Feit is dat je deze basis moet vatten voor je een lager monteert. Mijn advies: werk je met cups, doe maar maar laat het persen aan de vak man over, is trouwens gevaarlijk voor framebreuk als je niet weet wat je doet.
groetjes
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Stefanowitz schreef:Heb afgelopen vrijdag weeeer een racefiets bij de Vos gekocht. Mijn 6e inmiddels nu. En ook nu kon ik deze firma niet betrappen op enige achterblijvende service. Ja, het is gigantisch druk. Ik ben immers ook niet de enige die daar een fiets vandaan wil hebben, en ja, de mannen proberen zo goed en zo kwaad als het kan iedereen van dienst te zijn.
Ik toon het geduld, want ik weet waarop ik wacht. Alles is bespreekbaar en ik kan de fiets precies zo krijgen als ik hem hebben wil. De voorraad en mogelijkheden bij deze firma zijn groot, en ook nu ben ik blij verrast door wat hij mij niet aan kon bieden, een carbon stuur van een bepaald type en maat ruimschoots compenseerde met een duurder exemplaar.
Aankomende fiets nummer 7 komt met zekerdheid ook bij de Firma de Vos vandaan!
Verder kan ik iedereen gewoon aanbevelen daar een fiets te kopen. Kijk eerst thuis op je gemak wat je ongeveer hebben wilt, wat je mooi vind en sla dan je slag. Het geld wat je overhoudt kun je mooi gebruiken om je net nieuwe fiets aldaar mee te pimpen.
mvg
Tja het geeft mij eerder te denken dat je zoveel fietsen verslijt of fiets je al een jaar of 30 misschien?
