Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Go !!Johnny Hoogerland

simic
Forum-lid

simic 23 okt 2009 20:55

Bottecchia schreef:
simic schreef:He, Hoogerland geeft toe dat hij volgend jaar slimmer moet koersen om ook daadwerkelijk te winnen. Hij valt aan omdat hij wat onzeker is of dat hij wel de toppers in de finale bij kan houden.

Ik vind het goed dat hij zich realiseerd dat hij anders moet koersen om resultaten te boeken.

Owja, dit heb ik net gezien bij studio sport.

Toch kan het ook wel eens slim zijn om wat vroeger weg te rijden. Zoals Vacansoleil het in Lombardije probeerde was best aardig. Ok, je moet een beetje geluk hebben dat ze in de achtervolgende groep even naar elkaar blijven kijken. Maar wat zijn je kansen als je tot het laatste moment wacht wanneer iedereen op scherp zit?

Opzich heb je daar gaan gelijk in, maar je ziet gewoon bij hem dat hij veel meer kan als hij wacht. Hij verschiet zijn kruid te vroeg. En het is ook niet dat hij het alleen in Lombardije deed..

ypenga
Forum-lid

ypenga 24 okt 2009 20:09

Hoop dat het allemaal train ingsarbeid is. Hij heeft wel extra duur getraind las ik aan het begin van het seizoen.

Hoop dat hij er nog veel en vaak invliegt!

Go Johny
Door geen mens gestoord, neemt de zee het laatse woord.

gijs01
Forum-lid

gijs01 30 okt 2009 23:16

LS,

Ik vind dat Hoogerland erg snel is opgekomen. Ik hoop van harte dat ik er naast zit maar ik ben bevreesd dat deze courage-coureur iets te snel gaat. Laat ik het zo zeggen, het zou me niet verbazen als hij pakt.

Ik zeg er meteen bij, ik hoop het niet!!!
Camerig is prachtig!

zweef
Forum-lid

zweef 31 okt 2009 10:17

Gijs01 schreef:LS,

Ik vind dat Hoogerland erg snel is opgekomen. Ik hoop van harte dat ik er naast zit maar ik ben bevreesd dat deze courage-coureur iets te snel gaat. Laat ik het zo zeggen, het zou me niet verbazen als hij pakt.

Ik zeg er meteen bij, ik hoop het niet!!!

Nee, maar het is wel weer gezegd, en de suggestie ligt er al weer metersdik bovenop.

Guilty until proven innocent...
You should see me go downhill...

geer
Forum-lid

geer 31 okt 2009 12:51

Mensen die te snel vermoeden dat anderen pakken, hebben zelf een oneerlijk of slecht geweten, cognitieve zelf reflectie. Het is mooi dat deze mensen dit met ons willen delen. Het is vaak ook een schreeuw voor aandacht.

Gelukkig hebben we de foto's nog.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 31 okt 2009 13:23

Of ze zijn gewoon realistisch...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

gijs01
Forum-lid

gijs01 31 okt 2009 23:24

Ricco, Piepoli, Rasmussen, Thomas Dekker zijn voorbeelden waarvan ik vind dat je het aan kon zien aankomen.
Hoogerland heb ik nog nooit iets van gehoord en hij rijdt ineens als een jekko in het hooggebergte en aan kop op het WK. Gaaf dat ie het doet maar, en ik val in herhaling, ik hoop dat ie het schoon doet.

We leven in en vrij land met vrijheid van meningsuiting en ik vind dat ik dit moet kunnen zeggen. Let wel, ik beschuldig niemand en als ik aandacht wil dan zijn daar effectievere middelen voor.
Camerig is prachtig!

zweef
Forum-lid

zweef 01 nov 2009 10:00

Gijs01 schreef:We leven in en vrij land met vrijheid van meningsuiting en ik vind dat ik dit moet kunnen zeggen. Let wel, ik beschuldig niemand en als ik aandacht wil dan zijn daar effectievere middelen voor.

Het was niet naar jou persoonlijk bedoeld.

Ik vind het gewoon jammer dat we in een tijd leven dat niemand meer iets neer kan zetten zonder dat die verdenking er meteen aan vast zit. Daar kan jij ook niks aan doen, dat is zo gegroeid en er zijn ook redenen voor dat het is zoals het is.

Maar daarom mag ik dat nog wel jammer vinden..
You should see me go downhill...

gijs01
Forum-lid

gijs01 01 nov 2009 12:12

Natuurlijk mag je zeggen dat je het jammer vindt. Ik zou niet weten met welk echt ik dat zou kunne verbieden.

En voor alle duidelijkheid:
- ik hoop ook dat Hoogerland schoon rijdt.
- Cannavaro is gepakt, Agassi is gepakt, Frank de Boer, Claudia Pechstein en Edgar Davids ook alsmede een aantal olympische paarden. Dus niet alleen wielrenners pakken.

Om hem breed te trekken: Usian Bolt staat alleen op de foto bij de 100 meter in Peking en een record aantal Chineze wint goud in eigen land. Dat ligt er mijns inziens ook erg dik bovenop!!!
Camerig is prachtig!

simen
Forum-lid

simen 18 nov 2009 22:10

Zij is ook tegen

hero
Forum-lid

hero 18 nov 2009 23:10

Leuk artikel. 2 maanden Benidorm.. wat een vervelende leven leiden die profs toch. AGR en LBL; ik kijk er alweer naar uit.

Plaats reactie