Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

craft onderkleding

-divo-
Forum-lid

-divo- 21 okt 2009 23:18

Moustache schreef:
-Divo- schreef:
Moustache schreef:Dit forum is dus zo iest voor jou als wat Mart Smeets voor mij is? Zelfkastijding :D

@TiesT: waar?

En hup weer een nietszeggende posting.

Zo heb ik er wel 600. Dat is om de gang er een beetje in te houden hier op dit forum. De gang voor mezelf althans, want bij jou komt het woord "humor" niet in je woordenboek voor heb ik al wel gemerkt.

Doe eens lachen :D Het leven is al veel te serieus. Serieus wezen doe je maar in de koers, niet hier.

Misschien denken die ander honerd gasten en members die serieus informatie zoeken daar wel heel anders over. Daarom heeft dit forum ook serieuzere topis zoals deze zou moeten zijn en een offtopic / gein sectie als bijv fietscafé ed.
van een heel forum gein maken lijkt mij een bijzonder slechte keuze en geloof me ik sta bekend als iemand met veel humor.

moustache
Forum-lid

moustache 21 okt 2009 23:20

-Divo- schreef:
Moustache schreef:
-Divo- schreef:

En hup weer een nietszeggende posting.

Zo heb ik er wel 600. Dat is om de gang er een beetje in te houden hier op dit forum. De gang voor mezelf althans, want bij jou komt het woord "humor" niet in je woordenboek voor heb ik al wel gemerkt.

Doe eens lachen :D Het leven is al veel te serieus. Serieus wezen doe je maar in de koers, niet hier.

Misschien denken die ander honerd gasten en members die serieus informatie zoeken daar wel heel anders over. Daarom heeft dit forum ook serieuzere topis zoals deze zou moeten zijn en een offtopic / gein sectie als bijv fietscafé ed.
van een heel forum gein maken lijkt mij een bijzonder slechte keuze en geloof me ik sta bekend als iemand met veel humor.

Volmondig mee eens! (had je niet verwacht hè?)

En humor heb je zeker!!!
-Divo- schreef: en geloof me ik sta bekend als iemand met veel humor.
Hahahahahahahaha :D

(en nu stop ik met deze onzin. Ik ga inderdaad wel verder in het fietscafé. Mzzl)

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 21 okt 2009 23:23

-Divo- schreef:
op knopjes drukken en eindeloze quotes genereren en vervolgens één niets zeggend zinnetje toevoegen is het denk ik ook niet . . .

weet je 600 keer is nog niets. De ergenis die ik op dit forum beleef zijn een ontwikkeling geweest en dat duurt natuurlijk ook een aantal postings.

Wat er dan al zo niet goed is in mijn ogen aan dit forum heb ik al onder woorden gebracht. Ga ik nu verder niet op in. Ik mis een hele hoop op dit forum en ik weet dat ik dat vele malen beter weet te organiseren.

Mijn postings zijn zeker niet alleen maar zeiken en afkeuren geweest.

Divo,

Wel eens van de website google gehoord?
Daar hebben ze een GEWELDIG knopje namelijk: Discussiegroepen, probeer daar eens naar een leuk forum te zoeken waar je je wel thuis voelt!

Afbeelding

Bovendien hebben ze voor mensen die het gedrag vertonen wat jij nu ook vertoond een leuk woordje bedacht, die mensen noemen ze een MIERENNEUKER.
En nu vind ik zoiets tog echt niet bij je avatar passen!

TiesT:
Waar kan ik stemmen??? :D
mijn Flickr

-divo-
Forum-lid

-divo- 21 okt 2009 23:37

jaapieo schreef:
-Divo- schreef:
op knopjes drukken en eindeloze quotes genereren en vervolgens één niets zeggend zinnetje toevoegen is het denk ik ook niet . . .

weet je 600 keer is nog niets. De ergenis die ik op dit forum beleef zijn een ontwikkeling geweest en dat duurt natuurlijk ook een aantal postings.

Wat er dan al zo niet goed is in mijn ogen aan dit forum heb ik al onder woorden gebracht. Ga ik nu verder niet op in. Ik mis een hele hoop op dit forum en ik weet dat ik dat vele malen beter weet te organiseren.

Mijn postings zijn zeker niet alleen maar zeiken en afkeuren geweest.

Divo,

Wel eens van de website google gehoord?
Daar hebben ze een GEWELDIG knopje namelijk: Discussiegroepen, probeer daar eens naar een leuk forum te zoeken waar je je wel thuis voelt!

Bovendien hebben ze voor mensen die het gedrag vertonen wat jij nu ook vertoond een leuk woordje bedacht, die mensen noemen ze een MIERENNEUKER.
En nu vind ik zoiets tog echt niet bij je avatar passen!

TiesT:
Waar kan ik stemmen??? :D

Je ontwetendheid doet je zo reageren. Ik ben niet op zoek naar een forumpje wat mij ligt want die zijn er niet. Het gaat ook nu even om dit forum. De focus verleggen gaat nergens over. Er schort van alles aan dit forum maar als jij dat niet in de gaten hebt okay . . . zegt niks over mij maar meer over jou. Dat jij mij instrueert om google te gebruiken vind ik helemaal hilarisch. Je denkt echt dat ik daar niet mee bekend ben?

perik
Forum-lid

perik 21 okt 2009 23:40

Echt veel effect hebben je inspanningen om het onwetende plebs en klootjesvolk hier wat bij te brengen niet he, Divo? Vind je niet ook dat je daarin ernstig tekort schiet? Iemand met jouw inzicht, charisma en humor zou toch iets moeten kunnen bereiken zou je zeggen, toch?

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 21 okt 2009 23:43

-Divo- schreef:

Je ontwetendheid doet je zo reageren. Ik ben niet op zoek naar een forumpje wat mij ligt want die zijn er niet. Het gaat ook nu even om dit forum. De focus verleggen gaat nergens over. Er schort van alles aan dit forum maar als jij dat niet in de gaten hebt okay . . . zegt niks over mij maar meer over jou. Dat jij mij instrueert om google te gebruiken vind ik helemaal hilarisch. Je denkt echt dat ik daar niet mee bekend ben?

Ga tog fietsen man!

Nee kom op, even serieus?
Wat doe jij in hemelsnaam op dit forum als er van alles aan schort?
Tuurlijk werkt alles niet optimaal, en worden er vaak grapjes gemaakt..
Maar als je een forum zo gaat maken dat enkel serieuze dingen geaccepteerd worden buiten het fietscafe om, wat denk je dan dat er aan leden overblijft?
Een tevreden divo die hoogstwaarschijnlijk naar een ander forum gaat om daar de bende te verzieken...
Sorry hoor maar als dit forum je niet bevalt? ga dan ergens anders lopen zeiken!
mijn Flickr

waterman
Forum-lid

waterman 21 okt 2009 23:47

kleuterschool? mensen toch kap ermee! Onze exforummer Big Rosa wist daar wel raad mee.
;)

"craft onderkleding" ik heb ze zelf nog niet, maar om deze winter enigzins comfortabel
door te komen, zal ik mij wat van dat spul aanschaffen.

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 21 okt 2009 23:52

wat een humor...

waterman:
craft kan ik je zeker aanraden, erg comfortabel!
mijn Flickr

tiest
Forum-lid HC

tiest 21 okt 2009 23:54

Waterman schreef:
"craft onderkleding"

Oja, verrek. M'n hele kast ligt er vol mee, korte mouw, lange mouw, geen mouw, kol, geen kol. In de winter vind ik het prima spul, lekker warm, voert het zweet goed af.
In de zomer is het veel te warm.

Tot zover mn nuttige bijdrage, jazeker dat kan ik ook.

henkv
Forum-lid
Contact

henkv 22 okt 2009 01:53

Ook mijn kast ligt er vol mee. Geweldig spul voor de winter. pro zero extreem / pro warm / met en zonder geintegreerde windstopper. Check goed de uitverkopen. Laatst nog eea bij wiggle voor 1/4 van de futurum prijs weggehaald. Vergeet het alleen niet elke keer in de was te doen want het stinkt snel en behoorlijk, althans bij mij.
Mijn trainingen op bikeplanner.com

adu
Forum-lid

adu 22 okt 2009 12:33

Kijk ik even niet en moet je nu toch eens zien wat een enkele opmerking teweeg brengt ... Dat was nou ook weer niet de bedoeling, hoewel het wel vermakelijk is ... Tja, Divo, je lijkt me toch wel een beetje lastig typje als ik zo je reacties lees. Zo eentje die je in besturen van verenigingen en bestuursgroepen terugvindt. En geloof mij, ik heb (ook beroepsmatig) met heel wat vervelende types te maken gehad, dus ik ken m'n pappenheimers wel. Ik ruik ze van mijlenver. Ik dacht dat een forum, zoals deze, gewoon leuk moest zijn. Iets waar je al dan niet informatief contact met gelijkgestemden kunt hebben. Soms steek je er wat van op, vaak ook niet, leuk toch! Maar ja, trek je vooral niks aan van wat anderen ervan vinden hoor. Jij hebt het tenslotte altijd bij het rechte eind, nietwaar?

Vriendelijke groeten van een AGU dragende en nietswetende plebejer

p.s.: Even voor alle duidelijkheid, de spullen die ik tot dusver van AGU heb zijn prima van kwaliteit. Niks mis mee. Duurder hoeft van mij niet. Overigens geen kwestie van niet kunnen hoor, integendeel ...

p.s.2: Als je nou dit schrijft Divo: "Ik ben niet op zoek naar een forumpje wat mij ligt want die zijn er niet." Aan wie zou het dan liggen?
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.

Erik
Forum-lid

Erik 22 okt 2009 14:04

adu schreef:
p.s.: Even voor alle duidelijkheid, de spullen die ik tot dusver van AGU heb zijn prima van kwaliteit. Niks mis mee. Duurder hoeft van mij niet. Overigens geen kwestie van niet kunnen hoor, integendeel ...

En als on-topic ondersteuning hiervan: Net weer een Agu collant gekocht: Heerlijk spul! Heb ook al jaaaaren Agu onderkleding en ook dat bevalt uitstekend, net zoals het spul van Craft, wat ik ook heb. Craft vind ik wel net ietsje zachter, maar dat kan ook komen doordat mijn Agu spul al veel vaker gewassen is.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Plaats reactie