BikeMotion 2009 - Foto\'s en ervaringen
Ben vrijdag geweest, weer hee; wat moois gezien, maar het leukste was hier en daar toch om een babbeltje te maken. Erg gezellig !
Vond zelf de Pinarello Dogma erg mooi, die zilveren glitters vond ik erg mooi. Leuk dat Isaac weer terug is (al zijn ze volgens de medewerkers nooit weg geweest), Proton is een erg mooi frame en mooie decals. Erg gecharmeerd ook van de Bont schoenen, maar pfff die prijs.
Wat me wel opviel is dat men met kleding wel wat meer hun best had mogen doen om hun waar te presenteren. Bij Castelli zag ik thuis pas in de folder wat voor een prachtige stukken ze in de collectie hebben, dat viel me in de stand wel wat tegen. Net als bij Assos, 1 rekje met een hele serie en verder wat aan haakjes, maar om nu te zeggen dat het mooi gepresenteerd is en uitleg er bij staat ofzo, nee. Lijkt mij een gemiste kans van een aantal kledingmerken.
Sluit me ook aan bij eerder gemaakte opmerkingen, inderdaad opvallend dat er veel fietstrainers en systemen te zien waren voor indoor training.
Vond zelf de Pinarello Dogma erg mooi, die zilveren glitters vond ik erg mooi. Leuk dat Isaac weer terug is (al zijn ze volgens de medewerkers nooit weg geweest), Proton is een erg mooi frame en mooie decals. Erg gecharmeerd ook van de Bont schoenen, maar pfff die prijs.
Wat me wel opviel is dat men met kleding wel wat meer hun best had mogen doen om hun waar te presenteren. Bij Castelli zag ik thuis pas in de folder wat voor een prachtige stukken ze in de collectie hebben, dat viel me in de stand wel wat tegen. Net als bij Assos, 1 rekje met een hele serie en verder wat aan haakjes, maar om nu te zeggen dat het mooi gepresenteerd is en uitleg er bij staat ofzo, nee. Lijkt mij een gemiste kans van een aantal kledingmerken.
Sluit me ook aan bij eerder gemaakte opmerkingen, inderdaad opvallend dat er veel fietstrainers en systemen te zien waren voor indoor training.
Mijn eerste bikemotion,
Wat me opviel was de onorginele kleurstellingen van de meeste merken (rood zwart wit). Waar ik positief door verrast was: van nickolas, wat een prachtige frames! Ik dacht dat ik eruit was wat betreft mijn nieuwe racer, namelijk cervelo maar ik weet niet na vandaag nog niet, misschien dat het titanium wordt.
Wat me opviel was de onorginele kleurstellingen van de meeste merken (rood zwart wit). Waar ik positief door verrast was: van nickolas, wat een prachtige frames! Ik dacht dat ik eruit was wat betreft mijn nieuwe racer, namelijk cervelo maar ik weet niet na vandaag nog niet, misschien dat het titanium wordt.
VN Chinook - Canyon Ultimate CF - Specialized Langster
- daniel1975
- Forum-lid HC
paulusR3 schreef:Amclassic-fan schreef: Cannondale .
Ik begrijp alleen niet waarom ze louter complete fietsen verkopen! Waarom geen losse frames??
Die kolder hebben meer merken last van. Pina levert lang niet alles meer als frameset, Speci doet het ook niet meer (weet ik alleen van de atb's, niet van de racers). Vaak complete fietsen en dat willen velen toch niet.
De FP3 voor mijn vriendin wordt nu ook met spulletjes uitgerust die we er liever niet op zouden hebben.
Overigens ook apart dat Pina de FP3 wel met Centaur op de beurs liet zien, maar dat leveren met Centaur een drama is. Ultegratroep eraf en ombouwen is de beste optie.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
en voor de gene die dan nog een carbon centaur groep 2009 zoekt. ik heb er nog 1 liggen 450 euro zo goed als nieuw
Waar ik van baalde is dat er bij veel merken (bv. bij campa) geen catalogus meer te krijgen was. Schepen ze je af met en lullig dvd'tje....dan zie ik hetzelfde als op de internetsite toch?
Misschien ben ik wel ouderwets....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gisteren geweest, stond veel moois. Ik had de dogma al op de eurobike gezien en nu weer maar wat is die ongeloofelijk lelijk zeg. Zal wel erg fijn moeten rijden, wil je er een kopen.
Vind die glitters in de lak zeker niet mooi en al die uitstulping op het balhoofd en die gleuven in het frame zijn niet aan mij besteed.
Vind die glitters in de lak zeker niet mooi en al die uitstulping op het balhoofd en die gleuven in het frame zijn niet aan mij besteed.
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
paulusR3 schreef:Waar ik van baalde is dat er bij veel merken (bv. bij campa) geen catalogus meer te krijgen was. Schepen ze je af met en lullig dvd'tje....dan zie ik hetzelfde als op de internetsite toch?
Je wil niet weten wat al die catalogi kosten, op beursen lopen altijd van die verzamelaars die alles meeslepen, waarna het thuis bij het oud papier verdwijnt.
Zal ook wel voor een gedeelte met de crisis te maken hebben, er werd inderdaad minder papier werk uitgedeeld.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Moet zeggen dat ik de nieuwe kleuren schema's van Specialized erg slecht vind ten opzichte van vorig jaar. Maar dat is vrij persoonlijk. Ook vind ik het nog steeds vreemd dat ze maar 1 transition model hebben dit jaar, in Amerika heb ze wel de volledige line-up.
- Specialized Tarmac SL3 Astana \'10 Ultegra 6700
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
- superrose
- Forum-lid
- Contact
ik ben niet gegaan, heb een fiets dip of zo
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
-
wildromance
- Forum-lid
Ik geniet altijd weer vh merk Storck!!!(AERO2...POEH)
Isaac erg mooi!
Pinarello teveel Bling Bling...erg jammer mijn inziens.
Santos leuk merk!
etc etc...
Isaac erg mooi!
Pinarello teveel Bling Bling...erg jammer mijn inziens.
Santos leuk merk!
etc etc...
Als je wint heb je vrienden
-
marcvmegroot
- Forum-lid
maurice schreef:Ben je al zo oud Marc?
Ja Maurice M (als ik het goed heb) zo oud.
Het allereerste contact met de wielersport stamt uit begin jaren 60 toen de Belgische Scouting (de Giro) bij ons in het dorp ( Koewacht ) het toernieuws van die dag gegoten in een tourkrant kwam verkopen voor Hfl 0,20.
Dat krantje spelde ik van voor naar achter.
Dan was er in januari in het dorpsgebouw (patronaat) een avond waar grote wielrenners kwamen. Jammer dat ik die dikke bariet zwart wit statiefoto's van Rik van Steenbergen, Rick van Looy, Wim van Est, Jan Jansen, en ander grootheden niet bewaard heb.
Ja, als je 53 bent en opgegroeid bent in een jeugd waarin amper televisie bestond en zeker geen PC dan ben je tegenwoordig oud aan het worden.
Marc
people are strange when you\'re a stranger