Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
dvangennip
- Forum-lid
-
Contact
dvangennip
18 dec 2009 16:45
Geer schreef:De pina van Sky met Dura ace incl wielen?
Niet heel erg esthetisch.
Ik vind het juist mooi. Eindelijk een Pinarello die niet schreeuwerig is. Dit is redelijk ingetogen, met slechts blauwe accenten op een verder zwarte (blank carbon) fiets + wielen. Tja, smaak he.
-
phil
- Forum-lid
phil
19 dec 2009 11:05
Theo Bos met Cervelo op Tenerife, lijkt te rijden op een Cervelo, maar zijn nieuwe outfit was duidelijk niet op tijd binnen...
cervelo trainingskamp
-
stefan
- Forum-lid
stefan
19 dec 2009 13:15
Hij heeft waarschijnlijk nog een contract dat nog zo'n 12 dagen duurt.

In overleg met de oude ploeg mogen ze vaak wel al hun nieuwe machine gebruiken. Zo vertelde Roy Sentjens mij twee weken geleden. Hij gaat naar Milram.
Je hebt tweemaal http in je link staan daarom werkt hij niet. Deze wel:
Bos bij Cervelo
-
flores
- Forum-lid
flores
19 dec 2009 13:41
Als dit inderdaad DE fiets gaat worden zou dat imho een onbegrijpelijke gemiste kans zijn (lees; marketingblunder) om het merk Merckx opnieuw op de wielerkaart te zetten. De voorbeelden zijn gewoon fietsen uit het rek en zijn verre van een goede combinatie met de (lelijke) nieuwe outfit van QS. Foei! Ga de fiets opnieuw designen in de kleuren van QS en je hebt een "teamfiets" voor in de collectie waar zeker liefhebbers voor zijn. Zeker zoals hier in België waar ze de wielersport én Tom Boonen hoog hebben. Een gemakkelijker "uithangbord" zoals in de wielersport wbt je merkpromotie is er niet.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
-
paashaas
- Forum-lid
paashaas
19 dec 2009 14:29
Flores schreef:Als dit inderdaad DE fiets gaat worden zou dat imho een onbegrijpelijke gemiste kans zijn (lees; marketingblunder) om het merk Merckx opnieuw op de wielerkaart te zetten. De voorbeelden zijn gewoon fietsen uit het rek en zijn verre van een goede combinatie met de (lelijke) nieuwe outfit van QS. Foei! Ga de fiets opnieuw designen in de kleuren van QS en je hebt een "teamfiets" voor in de collectie waar zeker liefhebbers voor zijn. Zeker zoals hier in België waar ze de wielersport én Tom Boonen hoog hebben. Een gemakkelijker "uithangbord" zoals in de wielersport wbt je merkpromotie is er niet.
Bwa, de vorige fietssponsors van Quickstep (Time en Specialized) hadden ook frames met rood en zwart.
-
trifox
- Forum-lid
trifox
19 dec 2009 14:52
Het betreft wel degelijk om teamfietsen die getoond worden voor Quickstep.
Ze zijn nl voorzien van de namen van de renners als je goed kijkt.
Ik meen een deens vlagje en een italiaans vlagje te onderscheiden. Namen ga ik er niet opkleven aangezien ik de samenstelling van QS niet ken (ben nl niet zo'n grote fan van die ploeg)
-
flores
- Forum-lid
flores
19 dec 2009 15:02
paashaas schreef:Flores schreef:Als dit inderdaad DE fiets gaat worden zou dat imho een onbegrijpelijke gemiste kans zijn (lees; marketingblunder) om het merk Merckx opnieuw op de wielerkaart te zetten. De voorbeelden zijn gewoon fietsen uit het rek en zijn verre van een goede combinatie met de (lelijke) nieuwe outfit van QS. Foei! Ga de fiets opnieuw designen in de kleuren van QS en je hebt een "teamfiets" voor in de collectie waar zeker liefhebbers voor zijn. Zeker zoals hier in België waar ze de wielersport én Tom Boonen hoog hebben. Een gemakkelijker "uithangbord" zoals in de wielersport wbt je merkpromotie is er niet.
Bwa, de vorige fietssponsors van Quickstep (Time en Specialized) hadden ook frames met rood en zwart.
Da's waar, wat niet wegneemt dat dit de uitgelezen kans is voor EM om zich extra te profileren in de wielersport en ze de afgelopen jaren hebben stilgezeten wbt marketing.
Het is voor mij nogmaals té simpel om fietsen te gaan gebruiken die ze bewijze van spreke zo uit het rek plukken. En trouwens de combinatie van fiets/outfit van de afgelopen jaren snapte ik ook al niet. Smaken verschillen en ook in marketingstrategie blijkbaar...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
-
tommeke14
- Forum-lid
tommeke14
20 dec 2009 22:21
Ik vind de fietsen van Sky, Bbox en Radioshack erg mooi.
Die saaie rood-wit-zwarte Merckx fietsen van QS echt niets. Kunnen ze nu echt niets origineels verzinnen. En iets wat ook nog bij de outfit van het team past?
-
patmaessen
- Forum-lid
patmaessen
20 dec 2009 22:45
De BMC is toch wel de BOMB, zou hem graag eens in het echt willen zien. Op bikemotion in ieder geval gemist..... :/
-
tomkolkman
- Forum-lid
tomkolkman
21 dec 2009 23:08
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
Einstein
- Forum-lid HC
Einstein
22 dec 2009 12:25
Mooie fietsen zijn dit, lijkt me ook comfortabel aan de achtervork te zien.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
-
nieuweling
- Forum-lid
nieuweling
22 dec 2009 12:33
ik vind ze helemaal niet mooi .