Is het het waard? Carbon & Dura Ace?
En 1250 voor een nieuwe trek is niet verkeerd. De nieuwe 105 schijnt prima te gaan.. wat ik hier en daar hoor. Goed. Ik denk dat ik voor 1000 meer fiets kan kopen. Ik ben altijd al een groot MP fan geweest, haal er van alles vandaan, als je wat goed zoekt en mensen leert inschatten kun je leuke koopjes scoren!
He, da's geen groen hè, dat is Celeste!!
Mooie fiets die Bianchi, bij een nieuw carbon frame weet je tenminste zeker dat alles nog in orde is. Ik zou wel de wielen wat upgraden, kies een set mooie Campa wielen bijvoorbeeld.
Mooie fiets die Bianchi, bij een nieuw carbon frame weet je tenminste zeker dat alles nog in orde is. Ik zou wel de wielen wat upgraden, kies een set mooie Campa wielen bijvoorbeeld.
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Ik zou gaan voor een Canyon Roadlite7. Ultegra 6700, goede wielen. superlicht (onder de 8kg.!) voor een prijs van 1199,- Komt heel goed uit allerlei tests. De versie met 105 is zelfs nog onder de 1000,- http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/bike.html?b=1819
Suc6!
Suc6!
Erik Smit
Canyon! Ik woonde in Kolblenz, ging nog wel eens bij de Canyon fabriek langs. Prachtig spul daar! Ooit, als ik groot ben.. ga ik een mooie Canyon kopen..
Ga zeker je link eens bekijken!
En ga denk ik voor de Bianchi.. met andere wielen. Moet lukken:

En ga denk ik voor de Bianchi.. met andere wielen. Moet lukken:
In ieder geval bedankt voor jullie mening!wielen: naar keuze zipps of zonda's, of corima of heb nog 20 tal setjes liggen
hcsmit schreef:Ik zou gaan voor een Canyon Roadlite7. Ultegra 6700, goede wielen. superlicht (onder de 8kg.!) voor een prijs van 1199,- Komt heel goed uit allerlei tests. De versie met 105 is zelfs nog onder de 1000,- http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/bike.html?b=1819
Suc6!
Dit is toch ook wel een bang voor buck!
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!