Andermatt Monaco - Route des Grandes Alpes op twee fatbikes
-
7Wattperkg
- Forum-lid
Ze zijn onderweg (zag ik op the 'gram)
Hoe bevalt het?
Hoe bevalt het?
-
7Wattperkg
- Forum-lid
@edkiers
Is er niet. Je moet de fabelfuik van Suikerberg inzwemmen om te kijken. Mijn advies: niet doen.
hun fietsen.
Ik heb de ervaring met leesboek gehad, Instagram kan niet anders zijn, dus dan maar niet. Als er spannend nieuws is lees ik het hier misschien. Of helemaal niet, ook geen punt.
Dogma F
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik ben ze wel even gaan volgen.
Volgens mij een gave vader-zoon trip. Gewoon erop uit met z'n tweeën en kijken hoe het gaat en genieten.
Ze hebben de finish niet gehaald, omdat inderdaad de accu's wat harder leeg trokken bergop en ze dat niet met voldoende pauzes snel genoeg konden bijladen. Of andersom, te lange dagetappes gepland.
Maar zo te zien een paar schitterende cols over gereden en daar een mooi avontuur van gemaakt.
Volgens mij een gave vader-zoon trip. Gewoon erop uit met z'n tweeën en kijken hoe het gaat en genieten.
Ze hebben de finish niet gehaald, omdat inderdaad de accu's wat harder leeg trokken bergop en ze dat niet met voldoende pauzes snel genoeg konden bijladen. Of andersom, te lange dagetappes gepland.
Maar zo te zien een paar schitterende cols over gereden en daar een mooi avontuur van gemaakt.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013